کد خبر : 1284691 | 03 آذر 1394 ساعت 10:43 | 58.6K بازدید | 13 دیدگاه

گزینه‌های مظلومی برای تقویت استقلال

استقلال با وجود اوضاع و احوال خوبی که در نیم فصل نخست داشت برنامه های زیادی برای تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی دارد.

گزینه‌های مظلومی برای تقویت استقلال
به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی که با سرو صدا و کشمکش زیاد بار دیگر روی نیمکت استقلال نشست تا به دو سال ناکامی تیم در لیگ برتر پایان بدهد با تغییرات گسترده ای که در لیست نفرات داشت توانست بار دیگر این تیم را به صدر جدول رسانده و مدعی اول قهرمانی معرفی کند اما با وجود این موفقیت ها خبر می رسد برنامه های زیادی برای تقویت تیم در نقل و انتقالات پیش رو دارد.

مهمترین دغدغه سرمربی استقلال در حال حاضر جذب یک پلی میکر برای میانه میدان استقلال است چون با رفتن ریوالدو و کرار عملا دست مظلومی برای ایجاد تغییرات بسته است و گهگاه با تغییر پشت نفراتی مثل خسرو حیدری و جابر انصاری مشکلاتش در این پست را برطرف کرده است. علاوه بر آن جذب یک مدافع کناری چپ پا هم در دستور کار سرمربی استقلال قرار دارد چون در این پست تنها میثم مجیدی را در اختیار دارد و یعقوب کریمی هم نشان داده در فاز تهاجمی موفق تر از فاز تدافعی است.

با توجه به این که رقابت های لیگ برتر بعد از هفته سیزدهم بار دیگر به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد قرار است سرمربی استقلال در همان برهه جلسه ای را با مدیران باشگاه برگزار کرده و لیست نفرات مد نظرش را در اختیار مسئولان قرار دهد تا از اواخر ماه جاری اقدامات برای جذب این نفرات آغاز شود.بازیکنانی که گفته می شود در نیم فصل دوم سه تا چهار جای خالی سهمیه بزرگسال و زیر 23 سال استقلال را پر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها