کد خبر : 1284697 | 03 آذر 1394 ساعت 10:49 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

برخورداری:

حضور ماچک کارمان را سخت کرده است

دروازه‌بان تیم ملی هندبال گفت: بحرین تیم آماده و خوبی است که بروت ماچک سرمربی سابق ایران را در اختیار دارد و با توجه به شناختی که از تیم ما دارد کار بسیار سختی در این دیدار داریم.

حضور ماچک کارمان را سخت کرده است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم سعید برخورداری، با اشاره به صعود تیم ملی هندبال ایران به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات انتخابی المپیک که با پیروزی برابر عربستان رقم خورد، اظهار داشت: بازی سختی با عربستان داشتیم، فکر نمی‌کردیم این دیدار برای عربستان تا این حد مهم باشد، آن‌ها از تمام توان خود استفاده کردند، با این حال ما در نیمه‌دوم فشار را بر حریف بیشتر کردیم و با بالابردن اختلاف گل به پیروزی رسیدیم.

وی با اشاره به رفتار ناجوانمردانه عربستانی‌ها در طول بازی تصریح کرد: انجام رفتارهای غیر ورزشی برای تیم‌های عربی عادی است، در این دیدار هم دو بازیکن تاثیرگذار ما روی حرکات خشن عربستانی‌ها به‌شدت مصدوم شدند، اما ما با بردی که کسب کردیم بازی ناجوانمردانه آنها را به صورت کاملاً ورزشی و در زمین مسابقه پاسخ دادیم.

ملی پوش هندبال ایران درمورد تقدیم پیروزی برابر عربستان به جان‌باختگان فاجعه منا بیان کرد: همه بازیکنان تیم از قبل این تصمیم را گرفته بودند و تقدیم این برد به جان‌باختگان منا برای گرامی داشتن یاد آن‌ها و ابراز همدردی با خانواده‌های آنها بود.

وی درباره دیدارهای مرحله مقدماتی گفت: علاوه بر دیدار با قطر، بازی با ژاپن هم برای صعود به مرحله بعد یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما بود، اما در این دو دیدار به‌دنبال این بودیم که تمام قدرت خود را برابر حریف به نمایش نگذاریم تا در صورت دیدار دوباره در مرحله بعد با کیفیت کار ما کاملا آشنا نشده باشند.

برخورداری با اشاره به دیدار سخت این تیم در مرحله نیمه‌نهایی برابر بحرین اظهار داشت: بحرین تیم آماده و خوبی است که بروت ماچک سرمربی سابق ایران را در اختیار دارد و با توجه به شناختی که از تیم ما دارد کار بسیار سختی در این دیدار داریم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران درباره وضعیت این تیم برای صعود به المپیک گفت: صعود به المپیک رویای هندبال ایران است اما باید بدانیم رقبای قدرتمندی داریم. قطر نایب قهرمان جهان است و با جذب بازیکنان اروپایی کار را برای همه تیم‌های آسیا سخت کرده است.

وی افزود: ما به دنبال بهانه نیستیم و از تمام توان خود و غیرت ایرانی برای صعود به المپیک استفاده می‌کنیم هرچند زود است به دیدارهای پایانی فکر کنیم و اکنون تمام تمرکز ما روی دیدار مرحله نیمه نهایی است و برای موفقیت در این دیدارها به دعای مردم نیاز داریم.

دیدگاه‌ها