کد خبر : 1284698 | 03 آذر 1394 ساعت 10:51 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیشترین مدال طلای ورزش بانوان ایران را دارم

منصوریان: به فکر کسب ششمین مدال هستم

دارنده سه مدال طلای مسابقات جهانی ووشو گفت: در کل ورزش بانوان ایران تنها بانوی ایرانی هستم که 5 مدال طلای پیاپی را کسب کرده‌ام و این یک رکورد است.

منصوریان: به فکر کسب ششمین مدال هستم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس شهربانو منصوریان در مورد شرایط فنی سیزدهمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی جهان، اظهار داشت: امسال مسابقات جهانی ووشو نسبت به دو سال قبل از لحاظ فنی واقعاً تغییر کرده بود. برای حضور در مسابقات جهانی اندونزی 5 ماه در اردوها کنار مربی چینی تمرین کردم و توانستم راهی مسابقات جهانی شوم. امثال کشورهای زیادی در این رقابت‌ها حضور داشتند که از لحاظ فنی سطح بسیار بالایی داشتند.

وی در ادامه افزود: هر سال ووشو در دنیا پیشرفت چشم‌گیری می‌کند و استقبال خوبی که از این رشته در اندونزی شده بود سند صحبت‌های من است. اولین سالی بود که مقابل حریفانم بازی‌های سنگینی را داشتم. در طول دوره‌های گذشته از لحاظ فنی یک پله جلوتر از حریفانم بودم، اما امثال مبارزات بسیار نزدیکی را مقابل حریفانم داشتم. البته نماینده ویتنام را در دو راند ناک‌اوت کردم. فرانسه و فیلیپین را شکست دادم و سومین مدال طلای مسابقات جهانی را کسب کردم.

دارنده سه مدال طلای مسابقات جهانی ووشو، گفت: در طول این چند سال سه مدال طلای مسابقات جهانی، یک مدال طلای رقابت‌های جام جهانی و یک مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کرده‌ام. در واقع در ووشوی بانوان رکورددار بیشترین مدال طلا هستم البته پس از من مریم هاشمی سه مدال طلا و یک مدال نقره مسابقات جهانی و جام جهانی را دارد.

منصوریان در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: از امروز تمام تلاشم را می‌کنم تا سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا دومین مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا و ششمین مدال طلا را کسب کنم تا همچنان رکورددار ووشوی بانوان باشم.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه در رشته ورزش‌های رزمی دارنده 5 مدال طلای پیاپی هستم، در کل ورزش بانوان ایران تنها بانوی ایرانی هستم که 5 مدال طلای پیاپی را کسب کرده‌ام و این یک رکورد است.

دیدگاه‌ها