کد خبر : 1284712 | 03 آذر 1394 ساعت 11:25 | 33.3K بازدید | 1 دیدگاه

به استقبال دربی 55 نصف جهان

طعنه اصفهان به استقلال و پرسپولیس

امروز دو تیم مطرح اصفهان برای سومین بار در نیمه نهایی جام حذفی دربی جذابی را رقم می زنند تا چهره اولین فینالیست مشخص شود.

طعنه اصفهان به استقلال و پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، سپاهان و ذوب آهن سال هاست به عنوان دو رقیب دیرینه شناخته می شوند و همه اخبار فوتبالی نصف جهان را به خود اختصاص داده اند. رقابتی که به نقل و انتقالات میان دو باشگاه هم کشیده شد تا ستاره ها با نقل مکان از این تیم به آن تیم برای مدت ها سوژه شوند. در شرایطی که دربی حساس دو تیم تا ساعاتی دیگر برگزار می شود بد ندیدیم اشاره ای داشته باشیم به بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن دو تیم در سال های گذشته را داشتند.

سه گلر در یک قاب

در دربی هفته دوم لیگ برتر شهاب گردان درون دروازه سپاهان قرار داشت که به واسطه سابقه چند فصل حضور در ذوب‌آهن تقابل او با این تیم به عنوان دروازه ‌بان تیم همشهری جالب بود. با این حال، تغییرات اخیر در کادر فنی تا به اینجا بیش از همه به نفع رحمان احمدی بوده و به جایگزین شدن او به جای گردان در درون دروازه سپاهان منجر شده است. آخرین اخبار حاکی از آن است در پنجاه و پنجمین دربی اصفهان شهاب گردان به احتمال زیاد و به مانند دو بازی قبلی سپاهان در لیگ برتر و جام حذفی روی نیمکت می‌نشیند تا مثل شماره یک ذوب‌آهن یعنی محمدباقر صادقی دیدار برابر تیم سابقش را از روی نیمکت تماشا کند.

992989

احمدی جانشین کرمی

در دربی پنجاه و چهارم علی احمدی حضور نداشت. او به صلاحدید حسین فرکی از سپاهان کنار گذاشته شده بود تا روزهای خانه‌نشینی را سپری کند. پس از جدایی فرکی و همزمان با آغاز به کار استیماچ در سپاهان احمدی اجازه یافت تا پس از 5 ماه دوری از تمرینات به همبازیان خود ملحق شود. هرچند شاید در وهله اول چندان منطقی به نظر نیاید که این مدافع میانی بلافاصله پس از بازگشت از یک دوری طولانی‌مدت و به این زودی فرصت بازی برای سپاهان را پیدا کند اما محرومیت عبدالله کرمی در دیدار با راه‌آهن چاره دیگری باقی نگذاشت تا شرایطی فراهم شود احمدی به ترکیب سپاهان بازگردد.

1003916

خلعت و پهلوان

دو بازیکنی که سابقه بازی در تیم همشهری را دارند در دربی پنجاه و چهارم حضور داشتند .به احتمال فراوان در دربی امروز هم به میدان می‌روند. محمدرضا خلعتبری با پیراهن ذوب‌آهن به یک ستاره در فوتبال ایران بدل شد و اکنون بازیکن سپاهان است . احسان پهلوان که در دوران زلاتکو کرانچار مدت کوتاهی در عضویت سپاهان بود و در این تیم پرستاره چندان فرصت بازی پیدا نکرد با کوچ به ذوب آهن  به یکی از ارکان اصلی موفقیت های  ذوب‌آهن تبدیل شد تا سپاهانی ها با دیدن نمایش های این هافبک جوان و تکنیکی حسرت از دست دادنش را بخورند.

دیدگاه‌ها