کد خبر : 1284715 | 03 آذر 1394 ساعت 11:33 | 7.5K بازدید | 2 دیدگاه

باباصفری: با ماچک کری‌خوانی خواهیم داشت

دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: می‌خواهیم انتقام باخت در بازی‌های آسیایی را از تیم بحرین بگیریم.

باباصفری: با ماچک کری‌خوانی خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم محسن باباصفری، در خصوص عملکرد تیم ملی در دور نخست مسابقات انتخابی المپیک 2016 اظهار داشت: تیم ملی در مرحله اول عملکرد خوبی داشت. گروه ما از گروه اول سخت‌تر بود. ما موفق شدیم در این مرحله تیم‌هایی مثل عمان که در بازی‌های آسیای ما را برده بود را در اولین دیدار شکست دهیم. تیم قدرتمند ژاپن و عربستان که از تیم‌های مدعی صعود بودند را نیز با بازی‌هایی منطقی و دفاع خوب شکست دادیم.

وی در ادامه افزود: تنها شکست ما مقابل قطر رقم خورد که از قدرت‌های جهان به حساب می‌آید و نایب قهرمانی جهان را در کارنامه دارد. قطر تنها یک بازیکن قطری‌الاصل را در ترکیب خود دارد و همگی اروپایی هستند.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان در خصوص حریف ایران در مرحله نیمه نهایی گفت: تیم ملی بحرین از تیم‌های خوب این دوره است. ما چند سالی هست که با بحرین بازی‌های زیبایی داشتیم و فکر کنم این بازی در نیمه نهایی بازی جذاب‌تری هم باشد، چون «ماچک»، مربی سابق تیم ملی در حال حاضر مربی بحرین است و مطمئناً کری‌خوانی خوبی بین دو تیم وجود خواهد داشت. از طرفی ما می‌خواهیم انتقام باخت در بازی‌های آسیایی را از این تیم بگیریم.

وی در خصوص عملکرد دروازه بانان تیم ملی در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: عملکرد دروازبان‌ها تا این لحظه بسیار عالی بوده و در درون دروازه هیچ مشکلی نداشته‌ایم. در حال حاضر دفاع خوبی داریم. در 2 بازی اول کمی مشکل دفاعی داشتیم ولی با آمدن علیرضا موسوی این مشکل حل شد و در دفاع و دروازه عملکرد خوبی را دیدیم.

باباصفری در مورد شانس حضور در فینال گفت: شانس زیادی برای صعود به فینال داریم. بچه‌ها خیلی با انگیزه هستند. همگی یک هدف داریم و آن هم حضور در فینال بازی‌ها و  کسب سهمیه المپیک است. اگر مشکلی پیش نیاید قطعاً فینالیست بازی‌ها هستیم. از مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند.

دیدگاه‌ها