کد خبر : 1284722 | 03 آذر 1394 ساعت 11:51 | 34.6K بازدید | 8 دیدگاه

به لوزانو احترام می‌گذارم

کواچ: از کارهای فدراسیون ایران دیوانه شدم

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: در انتخاب سرمربی جدید ایران دخالتی نداشتم و به لوزانو احترام می‌گذارم.

کواچ: از کارهای فدراسیون ایران دیوانه شدم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، اسلوبودان کواچ بعد از جام‌جهانی والیبال که همراه با تیم ملی ایران عنوان هشتمی را کسب کرد از تیم ایران کنار گذاشته شد که این برکناری اصلاً به مذاق وی خوش نیامده است. تقریباً هفته‌ای 3 بار در رسانه‌های لهستانی، صربستانی و... نقل قولی از وی منتشر می‌شود که بوبان نسبت به تصمیم فدراسیون ایران اعتراض دارد.

در آخرین واکنش کواچ که در یک سایت لهستانی منتشر شد، وی اظهار داشت: از کارهای فدراسیون والیبال ایران گیج و دیوانه شده‌ام!

این سایت لهستانی نوشت که بعد از کسب نتایج ضعیف تیم ملی والیبال ایران در جام‌جهانی ژاپن اسلوبودان کواچ مجبور شد با والیبال ایران خداحافظی کند و حالا رائول لوزانو جایگزین وی شده است. اعتراض‌های کواچ نسبت به رفتار فدراسیون ایران بارها در رسانه‌های مختلف بازتاب داشت، اما این بار وی به انتخاب لوزانو هم واکنش نشان داده است.

بوبان کواچ گفت: احساس عجیبی دارم و گیج شده‌ام. تصور نمی‌کنم به راحتی بتوان گفت که ایران با من نتایج بدی گرفته است. چقدر زود ایرانی‌ها پیروزی بر روسیه و آمریکا با من را فراموش کرده‌اند. من کارهای بزرگ زیادی در ایران انجام دادم، اما اگر صادقانه بگویم قبول دارم که در جام‌جهانی ژاپن نتایج خوبی کسب نکردیم. با این شرایط هم رفتار فدراسیون ایران با من درست نبود.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران درخصوص انتخاب رائول لوزانو خاطرنشان کرد: من در انتخاب لوزانو دخالتی نداشتم و به وی احترام می‌گذارم، اما به طور کلی از فرآیندی که در والیبال ایران می گذرد گیج و دیوانه شده‌ام!

دیدگاه‌ها