کد خبر : 1284723 | 03 آذر 1394 ساعت 11:54 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

نسیمه غلامی: با تمام سختی‌ها به دنبال صعودیم

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: هیچ شکی ندارم که اگر خوب بازی کنیم می‌توانیم با تمام سختی‌ها در گواتمالا موفق باشیم و جزو 4 تیم برتر رقابت‌های جهانی قرار بگیریم.

نسیمه غلامی: با تمام سختی‌ها به دنبال صعودیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا نسیمه غلامی درباره شرایط تیم ملی فوتسال بانوان قبل از تورنمنت جهانی گواتمالا گفت: همه بچه‌ها در شرایط خوبی هستند و کادر فنی هم شرایط تمرینی خوبی را برای ما تدارک دیده است. این باعث شد از نظر آمادگی هم شرایط مطلوب باشد. بعد از برگزاری آخرین هفته لیگ اردوهای ملی شروع شد و تقریبا یک هفته تمرین داشتیم.

غلامی درباره خستگی بازیکنان تیم ملی اظهار کرد: واقعا بچه‌ها خسته‌اند. بعد از بازگشت از مالزی و قهرمانی آسیا بلافاصله لیگ آغاز شد و تمام بازیکنان درگیر این رقابت‌ها شدند اما مجبوریم و باید این شرایط سخت را پشت سر بگذاریم. با وجود این مشکلات و سختی سفر به گواتمالا تلاش می‌کنیم جزو 4 تیم برتر این رقابت‌ها باشیم.

او درباره شانس صعود ایران به دور دوم مسابقه‌ها گفت: هیچ یک از ما شک نداریم که اگر خوب باشیم با وجود تمام سختی‌ها می‌توانیم موفق باشیم. سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و بازی‌های سختی را هم پیش رو داریم اما می‌خواهیم بهترین اتفاق رخ بدهد و ما بتوانیم به دور دوم رقابت‌ها صعود کنیم و برای نخستین بار در جمع 4 تیم برتر دنیا حاضر باشیم.

غلامی درباره گروه‌های ایران در این رقابت‌ها گفت: برزیل تیم قدرتمندی است و اصلا نمی‌توان درباره آن نظر داد. دو بار با تیم ملی پرتغال بازی کردیم و با نتایج 7 بر یک و 3 بر یک شکست خوردیم. در بازی دوم خیلی خوب بودیم بر روی اشتباه خودمان گل خوردیم. کاستاریکا را هم یک بار مغلوب کردیم. اگر به خودمان بیاییم و خوب بازی کنیم می‌توانیم پرتغال را شکست دهیم.

او با تاکید بر اینکه حضور در این رقابت‌ها محک خوبی برای تیم ملی است، گفت: ما می‌توانیم با حضور در این رقابت‌ها خودمان را محک بزنیم تا متوجه شویم در چه سطحی از فوتسال جهان قرار داریم. ما در آسیا اول شدیم و ژاپن را مغلوب کردیم. می‌توانیم برابر تیم‌های قدرتمندتر مانند پرتغال هم به برتری برسیم. ما می‌توانیم از نتایج و نحوه بازی‌هایمان در این رقابت‌ها بفهمیم چقدر پیشرفت کرده‌ایم و شاید اتفاق بزرگ و خوبی برای ما رخ دهد. خیلی خوشحالم که به این رقابت‌ها اعزام شدیم و قطعا سال آینده که اولین دوره رسمی جام جهانی به میزبانی روسیه برگزار می‌شود می‌توانیم با تجربه حضور در این رقابت‌ها در جام جهانی موفق باشیم.

غلامی با بیان اینکه توقع‌ها از تیم ملی فوتسال بانوان بالا رفته است، گفت: توقع‌ها بالا رفته اما همه هم می‌دانند که نمی‌توان انتظار داشت مانند قهرمانی آسیا در این رقابت‌ها هم به موفقیت رسید. خوشبختانه مسئولان هم خیلی به ما فشار نمی‌آورند چرا که می‌دانند برزیل و پرتغال بهترین‌های جهان هستند. همان طور که گفتم تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم چرا که دوست داریم این اتفاق برایمان بیفتد.

او در پایان گفت: اگر توجه بیشتری به ما صورت بگیرد می‌توانیم خیلی بهتر از این‌ها باشیم. وقتی در مالزی قهرمان آسیا شدیم، خیلی مشهور شدیم و دیگر همه ما را می‌شناسند. تمامی مسئولان به تیم توجه می‌کنند و حتی برای رییس جمهور هم حضور تیم ملی در گواتمالا اهمیت زیادی داشت. امیدوارم حمایت‌ها ادامه‌دار باشد و مطمئن هستم که این اتفاق رخ می‌دهد. آقای کفاشیان و خانم عرب عامری در این مدت تلاش زیادی برای تیم انجام داده‌اند و امیدوارم با بازی‌های خوب جواب حمایت‌ها را بدهیم.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها