کد خبر : 1284738 | 03 آذر 1394 ساعت 11:47 | 145.9K بازدید | 10 دیدگاه

صدر جدول تکان نخورد، حرکت سوشا به سمت بالا

بررسی دروازه‌بانان لیگ برتر (جدول)

پس از برگزاری بازی های هفته دوازدهم لیگ برتر صدر جدول گلرهای حاضر در تیم های لیگی تکان نخورد و ترکیب آنها در بالای این لیست با اندکی تغییر به مانند هفته قبل است.

بررسی دروازه‌بانان لیگ برتر (جدول)
به گزارش "ورزش سه"، سه دروازه بان خارجی و یک دروازه ایرانی در بین 4 دروازه بان برتر حاضر در لیست بهترین گلرها حضور دارند.

فرناندو ده خسوس – 4 امتیاز؛ برزیلی با سرعت پیش می رود

یک کلین شیت دیگر از دروازه بانی که این روزها یکی از ستون های تیم عبداله ویسی است، فرناندو خسوس در 12 بازی تیمش حاضر بوده و تنها 4 بار دروازه خود را باز شده دید، وی در 8 بازی موفق به کلین شیت شده است، یک بار به مهار پنالتی پرداخته و یک پاس گل نیز برای همبازیانش ارسال کرده است. وی میانگین زمانی 270 دقیقه را برای بسته نگه داشتن دروازه خود ثبت کرده است.

1072920

رشید مظاهری – 2.5 امتیاز؛ حرکت به سمت صدر

گلر ذوبی ها بازهم تصمیم خود را گرفته به سمت صدر این جدول حرکت کند، بازی ذوبی ها در مقابل تراکتورسازی بزرگترین عامل عقب افتادن این دروازه بان بود اما وی دوباره با عملکرد خوب خود تصمیم به صعود گرفته است. مظاهری نیز مانند خسوس 8 بار اقدام به کلین شیت کرده و به همراه او رکورد این عمل را در دست دارد. این گلر7 بار تاکنون دروازه خود را باز شده دید و میانگین 154.2 دقیقه را برای بسته نگه داشتن دروازه خود ثبت کرده است.

1076489

سرگئی پاشنکو – 1 امتیاز؛ خودزنی در بازی با سایپا

گلر دوست داشتنی مولداویایی ملوانان که به مانند دوره قبلی حضورش در این تیم، در بازی های این فصل نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است در بازی برابر سایپا مرتکب اشتباهی مرگبار شد و همین موضوع باعث پایین آمدن وی از رده دومی شد. پاشنکو در 8 دیداری که برای ملوانان به میدان رفته است 5 بار دروازه خود را باز شده دید و در مقابل در 5 بازی نیز اقدام به کلین شیت کرد. پاشنکو با دو گلی که دربازی آخر تیمش دریافت کرد، متوسط زمانی بسته نگه داشتن دروازه خود را به 144 دقیقه کاهش داد.

1033387

گئورگ گئورگیف – 0.5 امتیاز؛ آرام و بی سرو صدا

گلر گسترشی ها نیز به مانند دیگر دروازه بانان خارجی حاضر در فوتبال ایران بسیار بی سر و صدا و حاشیه ست و ترجیح می دهد به کار خود بپردازد، گئورگ در 10 دیدار گسترشی ها حضور داشته است و در 5 بازی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شد، البته وی 6 بار نیز دروازه خود را باز شده دید. گئورگ میانگین زمانی بسته نگه داشتن دروازه خود را به 150 دقیقه رسانده است.

1071449

پنجم و ششم – حامد فلاح زاده و سوشا مکانی

دو دروازه بان تیم های سایپا و پرسپولیس نیز در رده بعدی قرار دارند، دروازه بانانی که در همه بازی های تیم شان حضور نداشته اند، هردو در 8 دیدار حضور داشته اند و 6 بار نیز دروازه خود را باز شده دیدند، فلاح زاده در 3 بازی و سوشا نیز در 4 بازی موفق به کلین شیت شده اند. هر دو دروازه بان میانگین زمانی بسته نگه داشتن دروازه خود را به 120 دقیقه افزایش داده اند.

1076589

توضیح جدول

دروازه بان های در جدول اصلی حضور یافته اند که حداقل در 60 درصد بازی های تیم شان حضور داشته اند، گلرها بابت هر گل خورده، نیم امتیاز منفی دریافت می کنند، بابت هر کلین شیت نیم امتیاز و بابت هر مهار پنالتی یک امتیاز مثبت دریافت می کنند. ضمن اینکه فرناندو ده خسوس در بازی برابر پرسپولیس یک پاس گل ارسال کرد که بابت آن به مانند بازیکنان یک امتیاز مثبت گرفته است.

1077241

دیدگاه‌ها