کد خبر : 1284742 | 03 آذر 1394 ساعت 13:02 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

نفت فقط به دلیل بدشانسی اینطور شده

مطهری: در بازی استقلال حق اشتباه نداریم

مهاجم جوان و ملی‌پوش نفت‌تهران می‌گوید همانطور که تیمشان در دو، سه بازی اخیر پیشرفت کرده است، هر چه که بگذرد از این بهتر می‌شوند.

مطهری: در بازی استقلال حق اشتباه نداریم
به گزارش "ورزش سه"، ارسلان مطهری پدیده لیگ سیزدهم امسال هم اهداف زیادی در سر دارد و می‌خواهد آمار خوبی از خود برجای بگذارد.

* در مورد شکست مقابل سپاهان در عین اینکه بازی خوبی به نمایش گذاشتید، صحبت کن.

درست می‌فرمایید. راستش خیلی خوب بازی کردیم و دو، سه برابر سپاهان موقعیت داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم و یک پنالتی هم آخر بازی پیش آمد که 3 امتیاز را از ما گرفت. این هم از بدشانسی امسال ما است همه چیز دست به دست هم می‌دهد تا نفت بالا نیاید ولی همه چیز در ادامه بهتر از این‌ها می‌شود.

* پس دلیل نتیجه نگرفتن نفت را بدشانسی می‌دانید؟

بله دقیقا بخاطر یکسری بدشانسی‌ها که از اول فصل شروع شد، نتوانستیم نتایج دلخواهمان را کسب کنیم. برای مثال در بازی الاهلی در تهران موقعیت‌های زیادی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم و فکر می‌کنم این قضیه گواه بازی خوب ما بود یا مثلا در بازی‌های ملوان و سیاه جامگان و همین سپاهان جلو افتادیم اما گل دریافت کردیم یا بازی را واگذار کردیم یا بازی مساوی شد یا برایتان بازی با استقلال را مثال بزنم که یک پنالتی برای ما گرفته نشد و گل درست نفت را آفساید اعلام کردند. تلاشمان را دو، سه برابر می‌کنیم امیدوارم که این بدشانسی‌ها هم تمام شود متاسفانه چند بازی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم امیدوارم اشکالمان را در ادامه برطرف کنیم. باید یاد بگیریم از باخت‌هایمان تجربه کسب کنیم و تا دقیقه نود بجنگیم اگر یادتان باشد نفت‌تهران پارسال گل‌هایش را از دقیقه 80 به بعد می‌زد. فکر می کنم فقط اسم این قضیه یعنی نتیجه نگرفتن نفت را می‌توان بدشانسی گذاشت. همانطور که اشاره کردم در اکثر بازی‌ها ما جلو می‌افتیم اما تمرکز زیادی نداریم و مثل پارسال پوشش نمی‌دهیم و تمرکز نمی‌کنیم به همین دلیل گل دریافت می‌کنیم. البته باید اشاره‌ای کنم به مصدومیت بازیکنانی مثل ایمان مبعلی و سایر بازیکنان که به ما ضربه زد. برای مثال اگر آقا ایمان بود همانند پارسال خیلی می‌توانست به ما کمک کند.

* با توجه به اینکه نفت‌تهران سال گذشته در 3 جبهه مدعی بود امسال انتظارات از شما بالات چه برنامه‌ای دارید؟

بله درست است، ما بهمن ماه پلی آف را پیش رو داریم و ان‎شاءالله آن بازی‌ها را ببریم و به بازی‌های آسیایی راه پیدا کنیم. خدا را شکر در جام‌حذفی هم جزو 8 تیم بالا آمده‌ایم و 2  بازی دیگری بکنیم به فینال راه پیدا می‌کنیم. در لیگ هم رفته رفته روند صعودی که به دست آوردیم را ادامه می‌دهیم و اینکه یکی، دو بازی و شکست در آنها نمی‌تواند جلوی پیشرفت ما را بگیرد، فکر نمی‌کنم این جایگاه حق نفت باشد.

* به تازگی از اردوی تیم‌ملی امید در امارات بازگشته‌ای در مورد آن اردو و بازی با استرالیا هم صحبت می‌کنی؟

خوشبختانه در بازی با استرالیا خیلی خوب بازی کردیم و البته نیمه اول شرایط بازی زیاد دستمان نبود و متاسفانه به شخصه کتف من آسیب دید و کتفم به بدنم چسبیده بود و خدا را شکر الان خیلی بهترم. ترسیده بودم که نکند دوباره مشکلی پیش آمده اما چون خیلی محکم با کتف به زمین آمدم اما خدا را شکر اتفاق خاصی نیفتاده است ولی در کل راجع به بازی بگویم که بازی خوبی بود و فکر کنم موقعیت‌های زیادی داشتیم. یک توپ به تیر زدم، یک توپ به بیرون زدم. در کل تیم خوبی هستیم و فقط به حمایت نیاز داریم البته دعای خیر مردم برای ما کافی است و انگیزه ما را بالا می برد. به هر حال نیازمند حمایت هستیم، فکر کادرفنی هم باید راحت باشد تا بتوانند کارشان را بکنند. اگر حمایت ها بیشتر شود به نظر من تیم ما که از بهترین‌های ادوار گذشته است قطعا به چیزی که می‌خواهد می‌رسد.

* با توجه به اینکه فصل پیش پدیده لیگ‌برتر شدی، نگاه‌ها به سمت تو جلب شده است، امسال برنامه‌ات چیست؟

اینکه من به عنوان بازیکن پدیده انتخاب شدم خیلی درون من تاثیرگذار بوده و توقع خودم بالا رفته مثل سال گذشته دوست داشتم خوب کار کنم اما مصدومیت من را عقب انداخت. امیدوارم به آمادگی گذشته برگردم و بتوانم به تیمم کمک کنم و در ضمن عملکردم به گونه‌ای باشد که برخی‌ها نگویند که حالا که پدیده شده کار قبل را نمی‌کند. به نظر من باید فراتر از این‌ها باشد و به دنبال این باشم که بهترین بازیکن شوم وگرنه پدیده شدن یک لقب است که امسال به من می‌رسد و سال دیگر به کس دیگری. خب، توقعات به طبع خیلی بالاتر رفته و من هم تلاشم را بیشتر می‌کنم.

* دلیل قرار نگرفتن شما در ترکیب اصلی در برخی از بازی‌ها این است که در اردوی تیم امید حضور داری و شاید زیاد با تیمت تمرین نمی‌کنی؟* فردا هم باید در جام‌حذفی به مصاف استقلال بروید؟

بله، این قضیه هم بی‌تاثیر نیست به هر حال به دلیل حضور در اردوهای تیم امید زیاد در تمرینات نیستم و به هر حال من تلاشم را می کنم و دوست دارم به نفت کمک کنم ولی در آخر این آقای منصوریان است که تصمیم نهایی را می‌گیرد.

* در مورد بازی فردا با استقلال در جام حذفی صحبت کن

یک بازی است که فکر می‌کنم باید ببریم حق اشتباه نداریم. تیم می‌تواند این بازی را برای خودش تمام کند که کمتر اشتباه کند، فکر می‌کنم حساس‌ترین بازی‌مان در این فصل باشد و باید تمرکزمان را بگذاریم تا بین 4 تیم حذفی قرار بگیریم و فکر می‌کنم این بازی برایمان خیلی مهم است و باید بیشترین تمرکز را در این بازی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها