کد خبر : 1284758 | 03 آذر 1394 ساعت 13:38 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: جلسه امروز هیئت‌مدیره اضطراری بود

سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید که هیئت مدیره این باشگاه امروز جلسه اضطراری تشکیل داده است.

عبدی: جلسه امروز هیئت‌مدیره اضطراری بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین عبدی در پایان جلسه امروز (سه‌شنبه) هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: یک جلسه اضطراری داشتیم که دوستان هم در جلسه بودند و بحث‌های مختلفی صورت گرفت. امیدوارم با این جلسه به نتایج خوبی برسیم. یکی از بحث‌های ما در جلسه امروز درباره مسائل حقوقی باشگاه بود.

وی افزود: راجع به مسائل فنی و روند رو به رشدی که تیم در پیش گرفته صحبت کردیم و همه امیدوار هستیم این روند تیم همچنان ادامه پیدا کند. در مورد بحث حقوقی در جلسه قبلی هیئت مدیره بحث‌های زیادی داشتیم و لازم بود که این بحث‌ها در جلسه امروز ادامه پیدا کند. موردی که در هیئت مدیره در خصوص آن صحبت شد مسائل مالی و هزینه‌هایی بود که انجام شده و لازم است در مورد مسائل حقوقی انجام گیرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: درباره هزینه‌هایی که باید در مسائل حقوقی صورت گیرد صحبت‌های زیادی داشتیم و امیدواریم در این زمینه به راهکار و نتایج خوب برسیم. مورد دیگر که لازم بود در جلسه امروز راجع به آن تصمیم‌گیری شود بحث اردوی تیم در تعطیلات پیش روی مسابقات لیگ است. اینکه با توجه به بودجه باشگاه لازم است چنین اردویی برگزار کنیم یا نه، در این مورد در هیئت مدیره بحث شد، ولی در خصوص ضروریات فنی این اردو را برانکو تصمیم خواهد گرفت از این رو در نشست بعدی از برانکو دعوت خواهیم کرد تا تصمیمات لازم را اتخاذ کنیم.

عبدی درباره وضعیت اسپانسری باشگاه پرسپولیس گفت: برای مسئله اسپانسری یکسری مشکل اداری وجود دارد و خودمان یکسری مشکلات داخلی داریم. اگر پولی به ما داده می‌شود ابتدا باید به خزانه‌داری برود و پس از آن به دست ما برسد و فکر می‌کنم این کار انجام شده و مشکل خاصی وجود ندارد. چون هم باشگاه و هم اسپانسر می‌خواهند به تعهدات خود ادامه دهند.

وی درباره اینکه شنیده می‌شود پرسپولیس بدهی سنگین‌تر از مانوئل ژوزه دارد، گفت: بالاخره پرسپولیس بدهی‌هایی دارد و ما هر روز درگیر این مسائل هستیم. اکثر این بدهی‌ها برای گذشته است که سعی می‌کنیم آنها را صاف کنیم. طلبکاران ما اکثراً کسانی هستند که برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند. من معتقدم باید تحت هر شرایطی به تعهدات عمل شود. اگر پولی وجود دارد برای همه است و باید به تعهدات چه برای افراد جدید و چه قدیمی‌ها که زحمت کشیدند، عمل شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس پیگیر شکایاتش درباره اشتباهات داوری است یا خیر گفت: قطعاً علی‌اکبر طاهری و مسئولان باشگاه پرسپولیس پیگیر این مسئله هستند. بالاخره اتفاقاتی رخ داده که باید به آن رسیدگی شود، هرچند ما دنبال جار و جنحال نیستیم و به همه احترام می‌گذاریم. فقط می‌گوییم وقتی از ما انتظار می‌رود که حرفه‌ای باشیم باید بقیه ارکان فوتبال هم اینچنین باشد. مسلما اشتباهات سهوی است، اما تکرار این اشتباهات به ضرر پرسپولیس بوده که نگران‌کننده است.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا برانکو ایوانکویچ فهرست بازیکنان مازاد و مورد نیازش را به هیئت مدیره اعلام کرده یا خیر خاطرنشان کرد: هنوز هیچ لیستی از طرف برانکو به دست ما نرسیده است و اگر او نیاز به بازیکنی داشته باشد زودتر به ما اعلام می‌کند.

عبدی در مورد آخرین معارضان ورزشگاه درفشی‌فر گفت: این مجموعه از طرف سازمان تربیت بدنی پیشین به پرسپولیس رسیده و دوستان قبلی هم زحمات فراوانی کشیدند و آنجا را درست کردند. مسلماً زمین‌های زیادی در تهران وجود دارد که شاید معارضی هم برای آنها وجود داشته باشد. در مجموع دادگاه باید جواب این‌گونه مسائل را بدهد، چون ما در جایگاهی نیستیم که بگویم فلان جا برای چه کسی است. فعلاً که ما از مجموعه‌ای که در اختیارمان گرفته شده به نحو احسن استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه قرار بوده در ورزشگاه درفشی‌فر پروژه‌های تجاری ساخته شود، عنوان کرد: وقتی مثلاً یک زمینی معارض دارد شما نمی‌توانید در آنجا بنایی ایجاد کنید یا سرمایه‌گذاری انجام دهید. قطعاً اگر قرار به انجام هر کار و سرمایه‌گذاری باشد باید در محیطی مطمئن صورت بگیرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه قرار بوده در ورزشگاه درفشی‌فر پروژه‌های تجاری احداث شود، عنوان کرد: وقتی یک زمین معارض دارد، شما نمی‌توانید در آنجا بنایی ایجاد کنید یا سرمایه‌گذاری انجام دهید. قطعاً اگر قرار به انجام هر کار و سرمایه‌گذاری باشد باید در محیطی مطمئن صورت بگیرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شود یکی از اعضای باشگاه پرسپولیس یک بازیکن تستی را به تمرین این تیم فرستاده است، گفت: من این موضوع را از شما می‌شنوم! خیلی وقت است که به تمرینات نمی‌روم، چرا که دوست دارم تیم آرامش داشته باشد و حرف و حدیثی مطرح نشود. در مورد چنین مسائلی از کادر فنی سؤال کنید تا آنها صراحتاً به شما پاسخ دهند.

عبدی درباره اینکه مهلت سرپرستی علی‌اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده است و چرا مدیرعامل انتخاب نمی‌شود، گفت: در مورد این موضوع قبلاً زیاد سؤال شده و من همیشه اعلام کرده‌ام در مواقع لزوم در مورد انتخاب مدیرعامل صحبت خواهیم کرد. حتی اگر دو روز هم برای این انتخاب فرصت داشته باشیم حتماً کارمان را انجام خواهیم دارد.

وی درباره اینکه چرا هنوز طاهری در باشگاه حق امضا ندارد، خاطرنشان کرد: بارها گفته‌ایم که یکی از مسائلی که از سال قبل برای باشگاه مشکل‌ساز شده، بحث اسپانسر پیشین باشگاه است. به هر حال تغییراتی که در مدیریت و هیئت مدیره باشگاه به وجود آمد، این شرایط را رقم زد. ما به دنبال این هستیم که وقتی یک مدیرعامل را انتخاب کردیم مطمئن باشیم حداقل او دو سه سال در باشگاه کار می‌کند. بحث حق امضا نداشتن سرپرست باشگاه به خاطر همین تغییرات و اتفاقاتی است که در گذشته در باشگاه رخ داده است. خوشبختانه در حال حاضر سرپرست باشگاه در تمامی مسائل با هیئت مدیره هماهنگ است و همه چیز در باشگاه زیر نظر هیئت مدیره انجام می‌شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه باشگاه چه زمانی حق و حقوق هادی نوروزی را پرداخت خواهد کرد، گفت:‌ در این مورد در هیئت مدیره بحث‌هایی انجام شده و پرداخت حق و حقوقی هادی از سوی باشگاه انجام خواهد شد، اما مراحل اداری آن باید طی شود. آنچه مشخص است جای خالی هادی در خانواده او پر نخواهد شد و ما باید همدرد خانواده‌اش باشیم.

عبدی درباره اینکه مسائل حقوقی باشگاه پرسپولیس تا چه مرحله‌ای پیش رفته است، تصریح کرد: قرار است مذاکراتی در این مورد با طرفین این پرونده‌ها انجام شود. ما به دنبال این هستیم که در این پرونده‌ها کمترین پرداختی داشته باشیم. صحبت در مورد این پرونده‌ها زیاد است و در مورد آن افراد حقوقی بهتر می‌توانند اظهارنظر کنند. ما در پرونده ژوزه دو راه پیش رو داریم یا اینکه از راه قانونی پیش برویم یا اینکه از راه مسالمت‌آمیز و راه سومی وجود ندارد و در حال بررسی این پرونده هستیم تا به نتیجه برسیم. فعلاً منتظریم تا مدارکی که او در این پرونده به فیفا ارائه داده به دست‌مان برسد تا با بررسی دقیق بتوانیم راهکار مناسبی را پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: من به گذشته و اینکه پیش از این چه اشتباهاتی در باشگاه صورت گرفته است، کاری ندارم، اما دنبال این هستیم که در آینده چنین اتفاقاتی نیفتد. اینکه هر کسی در جایگاه خودش عمل کند و در قراردادها مسائل حقوقی و خیلی از مسائل دیگر را در نظر بگیرد اگر جریمه‌ای پرداخت کنیم در واقع این جریمه‌ها از بودجه دولت و جیب بیت‌المال بوده است. به هر حال باشگاه ما دولتی است و باید راهکارهایی اندیشیده شود تا بیشتر از این متضرر نشویم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: اولین سالی است که ما بدهی‌های گذشته را صاف می‌کنیم و به دنبال این هستیم که خیلی از این پرونده‌های حقوقی را به جایی برسانیم که باشگاه کمترین هزینه‌ها را پرداخت کند.

دیدگاه‌ها