کد خبر : 1284763 | 03 آذر 1394 ساعت 13:51 | 69.5K بازدید | 0 دیدگاه

شاید با کلاه آبی‌ام بیایم

منصوریان: بیرانوند را به هیچ تیمی نمی‌فروشیم

سرمربی نفتی‌ها می‌گوید در بازی فردا روی نیمکت می‌نشیند اما کادرفنی‌اش در کنار خط این تیم را هدایت می‌کنند.

منصوریان: بیرانوند را به هیچ تیمی نمی‌فروشیم
به گزارش "ورزش سه"، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش در برابر استقلال در جام‌حذفی گفت:  فردا بازی‌ای خواهیم داشت که نتیجه آن قطعا مساوی نخواهد بود و تیمی باید به پیروزی برسد. شرایط استقلال به گونه‌ای است که نشان می‌دهد این تیم پیشرفت کرده. آنها را به خوبی آنالیز کردیم و سعی‌مان بر این است که اگر زمین تختی اجازه دهد بازی زیبایی برگزار کنیم زیرا استقلال نیز به خوبی بازی می‌کند. می‌خواهیم با انجام یک بازی جذاب یکی از 4 تیم باشیم.

او ادامه داد: هفته گذشته با اینکه خیلی خوب بودیم روی بد فوتبال را هم دیدیم. کمتر حقمان این بود که یک مساوی بگیریم، منطقی و بسیار راحت بازی کردیم. یک پنالتی هم خراب کردیم، دانشگر و سعید لطفی هم یک موقعیت داشتند اما باید قبول کنیم که سپاهان از قدرت‌های فوتبال ماست. جوان‌های خیلی خوب و شایسته‌ای داریم در تمام این دو، سه روز تلاشمان را کردیم که تیمی باشیم که پس از 120 دقیقه پیروز بیرون بیاییم.

منصوریان در ادامه گفت: استقلال و فولاد را به صورت نفر به نفر آنالیز کردیم. اعضای کادرفنی این تیم تاثیر زیادی در بازی دارند برای مربی مثل منصوریان لازم بود که در تیم نفت باشد من در تیم استقلال بازی می‌کردم و همیشه هوادار داشتیم. زمانی که به نفت آمدم تازه فهمیدم نعمت هوادار چیست.

مربی نفتی‌ها در مورد بیرانوند گفت: چیزی که لازم بود برای این دروازه‌بان اتفاق افتاد و الان دارد به خوبی تمرین می‌کند. خیلی خوشحال شدم در لیست تیم‌ملی بوده و بازی کرد. این روزها تغییرات زیادی در بیرانوند دیده می‌شود. داریم تلاش می‌کنیم تا او در آینده به این نتیجه برسد که بگوید که این روزها خیلی به من سخت گذشت اما خدا پدر منصوریان را بیامرزد که من را به این شرایط رساند.

منصوریان در مورد دهداری گفت: بعضی‌ها در تاریخ فوتبال فقط یک نفر هستند و اتفاقی که برای من در فوتبال ایجاد شد استارتی بود که دهداری زد و من زیرنظر ایشان فوتبال بازی کردم. او می‌گفت اخلاق، درس و در مرحله سوم فوتبال. طرز فکری که این روزها در فوتبال ما گم شده است. من از دختر ایشان عذرخواهی می‌کنم که به دلیل حضور در تمرین امروز نمی‌توانم در مجلس ایشان باشم. قول می‌دهم که در اولین فرصت به صورت حضوری خدمتشان برسم.  شاید قسمت من این مربی های خوب بوده که آینده من را تغییر بدهند. در تمرینات و سبک مربیگری از دهداری الگوی زیادی گرفتم.

وی ادامه داد: من هیچ موقع به مربیانی که داشتم توهین نکردم و حرفی روی حرفشان نزدم و همیشه سعی کردم احترام بگذارم اما چون بیرانوند را می‌شناسم که بازیکن بسیار ساده‌ای است و همیشه به او می‌گفتم که باید زبانت را مهار کنی، اتفاقات مربوط به او را به دل نمی‌گیرم. شیخ‌ویسی دروازه‌بان فوق‌العاده خوبی است، بیرانوند و او را لازم داریم و از همین جا اعلام می‌کنم بیرانوند را به هیچ تیمی نخواهیم فروخت.

منصوریان در ادامه گفت: من عاشق هواداران استقلال هستم وقتی کسی در خیابان من را می‌بیند و می‌گوید استقلالی‌ام، ناخواسته می‌خندم. اما در حال حاضر مربی نفت هستم وقتی سرمایه یک باشگاه در دست من است به آن احترام می‌گذارم و به خودم اجازه نمی‌دهم که در مقابل تیمی حتی مثل استقلال هم از خودم نرمشی داشته باشم. من در این بازی روی نیمکت می‌نشینم و کادرفنی کنار خط تیم را هدایت می‌کنند. این 5، 6 متر تاثیر زیادی در بازی ما نخواهد داشت حتی شاید با همین کلاه آبی‌ام به زمین بیایم.

مربی نفتی‌ها ادامه داد: جام‌حذفی همانطور که گفتم میان‌بر خوبی برای حضور در آسیاست. برای بازی فردا ما قلب دفاعمان را در اختیار نداریم سیدجلال و سانتوز اما بوحمدان و دانشگر به خوبی جای آنها را پر می‌کنند. من با رئیس باشگاه صحبت کردم مصدومیت‌های ما از ناحیه همسترینگ و دوقلو است، مصدومیت‌های عضلانی ممکن است به دلایل شرایط روحی روانی باشد، نمی‌خواهم شرایط را بدتر کنم اما وقتی بازیکن از ناحیه کمر، گردن و ... آسیب دید، این‌ها آسیب‌های ورزشی است اما وقتی خیلی غیرعادی می‌بیند که عضلات پایش درد می‌کند این‌ها آسیب‌های روانی است که به بازیکن وارد می‌شود و شاید یکی از دلایل آن مشکلات باشگاه باشد. ان‎شاءالله مشکلات مالی‌‌مان به زودی حل شود دیگر از این مسائل نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها