کد خبر : 1284768 | 03 آذر 1394 ساعت 14:21 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

او از لحاظ اخلاقی و فنی بهترین بود

محرمی: قایقران رای همیشگی من است

مجتبی محرمی از میان گزینه هافبکهای دفاعی معتقد است که سیروس قایقران بهترین انتخاب است.

محرمی: قایقران رای همیشگی من است
به گزارش "ورزش سه"، در برنامه شب گذشته 90 بهترین هافبک دفاعی بعد از انقلاب از میان گزینه‌هایی مثل حمید استیلی، کریم باقری، آندرانیک تیموریان، مهدی فنونی زاده، سیروس قایقران و جواد نکونام انتخاب شدند. محرمی در این مورد گفت: با احترامی که برای همه این بازیکنان قائل هستم وهم  رای مردم. باید بگویم که انتخاب من سیروس قایقران است.

او ادامه داد: درست است که سیروس زود از میان ما رفت ولی او 10 سال سابقه بازی کردن در تیم ملی را داشت و از هر لحاظ اخلاقی و فنی بهترین بود و یک رای من قطعا به سیروس تعلق می گیرد.

وی افزود: همه بازیکنانی که در این لیست بودند، جزو فوتبالیستهای بزرگ هستند. مثلا آقای نکونام بالاترین آمار بازیهای ملی را دارد، کریم باقری رکورددار گلهای زده در پست هافبک است و یا آقای تیموریان که کاپیتان تیم ملی است.

محرمی در مورد اینکه چقدر پرسپولیسی بودن باقری در انتخاب او تاثیر گذار بود، گفت: به نظر من مردم ما فوتبال را خوب می فهمند. بدون تردید برای ایت تعداد رای هواداران استقلال هم به کریم باقری رای داده بودند.

او در مورد تعدادی از این بازیکنان در پستهای  متفاوت تعدادی از این بازیکنان، افزود: من هیچ موقع فقط در دفاع چپ بازی نکردم. اینکه بازیکنانی مثل قایقران و باقری در پستهای دیگری به غیر از هافبک وسط هم به میدان رفتند این نشان از توانایی این بازیکنان دارد و نباید بگوییم که نمی بایست در این نظر سنجی چای داشته باشند.

دیدگاه‌ها