کد خبر : 1284770 | 03 آذر 1394 ساعت 14:43 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد انحصاری سرخ ها با گلزنی در 20 بازی اخیر لیگ

هیچ دروازه‌ای مقابل پرسپولیس در امان نیست

تیم فوتبال پرسپولیس با به ثمر رساندن 28 گل در 20 بازی اخیر خود در لیگ برتر، در تمام این دیدارها گلزنی کرده است.

هیچ دروازه‌ای مقابل پرسپولیس در امان نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس در رقابت‌های این فصل لیگ برتر تنها تیمی است که در تمام بازی‌ها گلی را وارد دروازه حریفان خود کرد و گلزنی مداوم سرخپوشان در لیگ به 20 بازی می‌رسد.

این روند، از بازی با نفت مسجد سلیمان آغاز شد که در جریان آن دو تیم در روز 21 اسفند سال 93 در مسجد سلیمان به میدان رفتند و پس از آن بازیکنان پرسپولیس به ترتیب در بازی‌های خود برابر راه آهن، استقلال خوزستان، سپاهان، سایپا، پیکان، گسترش فولاد تبریز، استقلال تهران (آخرین بازی فصل گذشته لیگ چهاردهم)، پدیده، استقلال خوزستان، سپاهان، ذوب آهن، فولاد اهواز، سایپا، تراکتورسازی، صبای قم، سیاه جامگان، ملوان انزلی، استقلال تهران و استقلال اهواز گلزنی کرده‌اند.

در این ارتباط می‌توان به این موضوع نیز اشاره کرد که شاید اگر 10 نفره شدن پرسپولیس برابر ذوب آهن در بازی جام حذفی به دلیل اشتباه داوری نبود که در پی محروم شدن مهدی طارمی از این بازی باز هم به دلیل اشتباه داور با توجه به نظر کارشناسان داوری صورت گرفت. پرسپولیس در آن دیدار نیز موفق به گلزنی شده و ضمن برخورداری از شانس صعود، اکنون این آمار هم به نام پرسپولیس بود که سرخپوشان در تمام بازی‌های این فصل خود گلزنی کرده‌اند.

این آمار در کنار انتقادهایی که این روزها به دلیل از دست رفتن فرصت‌های گلزنی توسط سرخپوشان مطرح می‌شود، دست کم بیانگر قدرت تهاجمی سرخپوشان است که برانکو ایوانکوویچ در بدو حضورش در پرسپولیس، وعده آن را به هواداران داده بود.

دیدگاه‌ها