کد خبر : 1284772 | 03 آذر 1394 ساعت 15:08 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

هم به کی‌روش احترام می‌گذارم هم به مایلی‌کهن؛

احسانی: هیچ‌کس حق توهین به دیگری را ندارد

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و عضو جدید کمیته فنی در مورد اختلافات مایلی‌کهن و کی‌روش و جدایی فرهاد مجیدی از کمیته فنی می‌گوید.

احسانی: هیچ‌کس حق توهین به دیگری را ندارد
به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز در حکمی از سوی علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال اعضای جدید کمیته فنی مشخص شدند که نامی از فرهاد مجیدی عضو سابق این کمیته دیده نمی‌شد. دکتر محمد احسانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال و یکی از اعضای کمیته فنی در مورد حضور نداشتن فرهاد مجیدی  در جمع اعضای جدید گفت: من در جریان این موضوع نبودم و در جلسه‌ای هم حضور نداشتم. بحث اعضای کمیته فنی کاملا ساختاری است و من به عنوان رئیس کمیته آموزش به صورت اتوماتیک عضو کمیته فنی هم هستم. در مورد آقای مجیدی هم اطلاعی ندارم و هر وقت از من دعوت کنند به جلسات می‌روم و در غیر اینصورت به وظیفه خودم در کمیته آموزش ادامه می‌دهم.

گفته می‌شود احسانی فردی والیبالی محسوب می‌شود و حضور او در فدراسیون فوتبال جایگاهی غیرتخصصی محسوب می‌شود. او خودش در این مورد می‌گوید: من در والیبال هم که می‌روم می‌گویند فوتبالی هستی و در فوتبال می‌گویند والیبالی‌ام. حالا شاید جالب باشد من عنوان قهرمانی کشوری در هندبال هم دارم و دوستان می‌توانند هندبالی بودن را هم به ورزش‌هایی که من در آن بودم اضافه کنند.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال که گفته می شد در بحث‌های کی‌روش و مایلی‌کهن نظراتی نزدیک به مایلی‌کهن داشت، با رد این موضوع می‌گوید: من به نظرات همه احترام می‌گذارم و هر کس می‌تواند نظر خود را بدهد. باید به نظرات همه احترام گذاشت ولی به شرط آنکه توهین در میان نباشد. اختلاف نظر همه جا وجود دارد ولی نباید به بی‌ احترامی منجر شود. من هم به آقای کی‌روش احترام می‌گذارم هم به آقای مایلی‌کهن و هر دوی این دوستان می‌توانند نظرات خود را ارائه دهند.

دیدگاه‌ها