کد خبر : 1284773 | 03 آذر 1394 ساعت 15:10 | 48K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت

طعنه سنگین ماتراتزی به رافا بنیتس

مارکو ماتراتزی، مدافع سابق اینتر و تیم ملی ایتالیا، یکی از مخالفان همیشگی و سرسخت رافا بنیتس محسوب می شود و هر از چند گاهی کنایه های سنگین خود را نثار سرمربی فعلی رئال مادرید می کند.

طعنه سنگین ماتراتزی به رافا بنیتس
به گزارش "ورزش سه"، بنیتس سال 2010 وقتی که جایگزین مورینیو در اینتر شد، نتوانست با بسیاری از ستارگان این تیم ارتباط مناسب برقرار کند و به دلیل کسب نتایج ضعیف، خیلی زود از اینتر اخراج شد. ماتراتزی که یکی از کاپیتان های اینتر محسوب می شد، بعدها فاش ساخت که با بنیتس به مشکلاتی اساسی برخورده بود و در تمام مصاحبه های بعدی خود نیز از او به عنوان یک مربی بی کفایت یاد کرد.

ماتراتزی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت و در مورد موفقیت های این فصل ناپولی با مربی جدیدش "ساری" که جایگزین بنیتس در این تیم شده است گفت:" فکر می کنم ناپولی الان صاجب یک مربی شده است. این تیم در دو سال گذشته وقتی بنیتس را در راس کار می دید، از نبود یک مربی باکفایت رنج می برد. شنبه ال کلاسیکو را دیدم و حس کردم که رونالدو همچون من، جرارد، کاناوارو و جان تری، دچار افت کیفیت ناشی از کار کردن با بنیتس شده و برای او متاسف شدم.بنیتس با بسیاری از ستاره های خود کنار نمی آید."

دیدگاه‌ها