کد خبر : 1284778 | 03 آذر 1394 ساعت 14:20 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی آ اس رم

گارسیا: هدف رم، پیروزی بر بارسا در نوکمپ است

رودی گارسیا، سرمربی رم، به قصد کسب پیروزی تیمش را امشب به مصاف بارسا در نوکمپ خواهد فرستاد.

گارسیا: هدف رم، پیروزی بر بارسا در نوکمپ است
به گزارش "ورزش سه"، رم در شرایطی امشب باید به مصاف بارسلونا برود که این تیم به واسطه کسب پیروزی درخشان 4-0 در زمین رئال، از روحیه ی فوق العاده ای سود می برد. بارسا با یک مساوی نیز به عنوان تیم اول، راهی دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان خواهد شد ولی برای رم تنها پیروزی است که می تواند راهگشا باشد.

رودی گارسیا، سرمربی فرانسوی رم، در نشست خبری این بازی گفت:" بارسا با یک مساوی هم به دور بعد به عنوان تیم اول صعود می کند اما برای ما مساوی با باخت تفاوتی ندارد. هدف ما پیروز شدن بر بارسلوناست ولی می دانیم که در سالیان اخیر، کمتر تیمی توانسته در نوکمپ، بارسا را شکست دهد. قصد داریم امشب شانسمان را برابر بارسلونا امتحان کنیم چون تنها برد است که به کار ما می آید

بارسا بهترین روزهای خود را سپری می کند و سطح کیفی این تیم در بالاترین حد خود است؛ بخصوص اینکه در خانه هم بازی می کنند. بازی آنها مقابل رئال را دیدم. قبل از اینکه با آن نتیجه پیروز شوند هم به قدرت این تیم واقف بودم و باید بگویم که نتیجه آن بازی، روی ایده های ما تاثیری نگذاشته و ما هنوز هم هدفمان کسب برد برابر بارسلوناست.

وقتی مقابل بارسا بازی می کنید، مطمئن هستید که در انتهای مسابقه، مالکیت توپ به نفع آنهاست پس  باید سازماندهی شما در زمین خوب باشد و بتوانید از بازیکنان این تیم توپگیری کنید. بارسا تیم فوق العاده ای است ولی شکست ناپذیر نیست؛ هیچ تیمی در دنیا شکست ناپذیر نیست."

دیدگاه‌ها