کد خبر : 1284782 | 03 آذر 1394 ساعت 15:37 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

آشوبی:باید باخت به پرسپولیس را فراموش کنیم

هافبک دفاعی استقلال اهواز معتقد است باید شکست مقابل پرسپولیس را فراموش کنند و به فکر بازی 6 امتیازی با فولادخوزستان یا به اصطلاح دربی باشند.

آشوبی:باید باخت به پرسپولیس را فراموش کنیم
به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی در مورد شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم برای پیروز شدن بازی کردند ولی برد به پرسپولیس رسید. من فکر می‌کنم که گل پرسپولیس خطا بود زیرا در برنامه شبکه ورزش هم داور گفته بود که گل پرسپولیس سالم نبود و از طرفی هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد. البته می‌گویم که اینگونه شنیده‌ام و در این رابطه مطمئن نیستم و این را یک کارشناس اعلام کرده به هر حال هرچه بود گذشته و امیدوارم مسوولان هر چه زودتر فکری به حال تیم ما بکنند.

او در مورد اینکه چرا استقلال اهواز دارای بدترین خط حمله و دفاع است ادامه داد: من فکر می‌کنم در لیگ امسال عجیب‌تر از شرایط باشگاه ما را هیچ تیمی نداشته باشد و به این شدت و با این بزرگی درگیر مسائل و مشکلات نباشد باید هر چه زودتر یک فکر اساسی به حال ما بکنند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند برگشت به لیگ سخت می‌شود.

آشوبی در پایان در مورد دیدار با فولاد خوزستان در دربی اهواز افزود: شرایط ما با فولاد قابل قیاس نیست. این باشگاه از لحاظ سخت‌افزاری جزو بهترین باشگاه‌های ایران است و همیشه مثبت و قوی کار کرده و امسال به هر دلیلیدچار مشکل شده، امیدوارم که بتوانیم نتیجه بگیریم این بازی 6 امتیازی است و امیدوارم که تیمی موفق بیرون می‌آید استقلال اهواز باشد.

دیدگاه‌ها