کد خبر : 1284792 | 03 آذر 1394 ساعت 15:57 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

دست منصوریان برای بازی استقلال بسته است

حمدی‌نژاد‌: منصوریان باعث صعود نفت می‌شود

مدافع نفت‌تهران می‌گوید باتوجه به تفکرات آقای منصوریان و کادرفنی آنها می‌توانند از گروهشان در جام‌حذفی صعود کنند و استقلال را از پیش رو بردارند.

حمدی‌نژاد‌: منصوریان باعث صعود نفت می‌شود
به گزارش "ورزش سه" وحید حمدی‌نژاد در مورد شکست مقابل سپاهان در روزی که خوب کار کردند گفت: متاسفانه بعد از چند هفته که لیگ تعطیل بود و بازی کردیم نتوانستیم نتجه بگیریم ولی این را بگویم که حتی سپاهانی‌ها هم قبول داشتند که ما از آنها بهتر بودیم و بازیکنانشان از ما تعریف و تمجید می‌کردند. حریف روی خوش شانسی توانست برنده بازی باشد و ما می‌توانستیم با اختلاف حداقل 2 گل آنها را شکست دهیم ولی به دلیل عدم تمرکز بچه‌ها چنین موضوعی اتفاق نیفتاد.

او در مورد اینکه آیا واقعا روی فاضلی مرتکب خطا شده یا نه ادامه داد: فکر نمی‌کنم صحبت کردن راجع به این مساله خیلی تاثیرگذار باشد من بعد از بازی هم در مصاحبه‌هایم گفتم که صحبت کردن من راجع به آن صحنه دردی را دوا نمی‌کند. چه من بگویم بود چه بگویم نبود به هر حال پنالتی گرفته شده ولی پارسال یادم هست بعد از بازی سایپا ـ نفت کارشناس گفت حمدی‌نژاد بازیکن حریف را هل داده جالب اینجا بود که دست‌های من کنار پاهایم قرار گرفته بود اینکه من فکر می‌کنم جامعه داوری در فشار است و باید به آنها کمک شود ولی نمی‌شود هر اشتباهی که صورت می‌گیرد را از کنارش ساده گذشت. زیرا این قضیه هم در نوبه خود به داوری و به فوتبال ضربه می‌زند.  همانطور که یک بازیکن در یک بازی اشتباه می‌کند بعدش در تمرین‌ها و بازی بعدی تمام تلاشش را می‌کند تا اشتباهی از او سر نزند، داوران هم باید همین‌گونه باشند و اشتباهاتشان را تکرار نکنند. نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم بهتر است کارشناسان درباره آن صحنه نظر بدهند.

بازیکن نفت‌تهران در مورد دیدار با استقلال در جام‌حذفی می‌گوید: تیم ما به لحاظ فنی در خیلی از بازی‌ها از تیم مقابل سرتر بوده حتی در بازی‌هایی که مساوی یا باخت آورده‌ایم  اما شر ایط در جام‌حذفی فرق می‌کند در لیگ راه برگشت وجود دارد اما در جام‌حذفی نه. استقلال را آنالیز کرده‌ایم و کادرفنی نکات لازم را گوشزد کرده است مطمئن باشید نمی‌خواهیم در این مرحله جام‌حذفی را از دست بدهیم امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم.

حمدی‌نژاد‌ در پایان در مورد اینکه آیا نبود چند بازیکنشان به آنها ضرر نمی رساند افزود: نبود یکسری مهره ها مثل مبعلی، سانتوز و بقیه مصدومان قطعا به تیم آسیب می‌رساند ولی در بازی با سپاهان همین مهره ها نبودند و جابجاهایی انجام شد. مصدومان زیادی مثل سیدجلال، عزتی، صادقیان، سانتوز و غیره داریم و دست کادرفنی هم بسته است ولی به هر حال نفت‌تهران بازیکنان یکدست و خوبی دارد ان‎شاءالله که جایگزین این نفرات بتوانند خوب کار کنند و تفکرات منصوریان در بازی با استقلال بتواند به نفت کمک کند.

دیدگاه‌ها