کد خبر : 1284794 | 03 آذر 1394 ساعت 16:01 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

فکری:چاپلوسی بلدنبودم دوران ملی‌ام کوتاه شد

هافبک سابق استقلال معتقد است چون چاپلوسی بلد نبوده در زمان خودش خیلی به تیم‌ملی دعوت نشده است.

فکری:چاپلوسی بلدنبودم دوران ملی‌ام کوتاه شد
به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری در مورد نظرسنجی شب گذشته برنامه نود مبنی بر انتخاب بهترین هافبک دفاعی و اینکه آیا نام کس دیگری نیز می‌توانست در این لیست  جای بگیرد یا خیر گفت: تمام کسانی که در آن لیست بودند از بزرگان و خوبان فوتبال ما بودند. راجع به اینکه کس دیگری باید اضافه می‌شد یا خیر نظر خاصی ندارم.

او در مورد اینکه چرا در زمانی که فوتبال بازی می‌کرد خیلی به تیم‌ملی دعوت نشد ادامه داد: به جز زمان آقای قلعه‌نویی در زمان آقای پورحیدری هم به تیم‌ملی دعوت شدم ولی در حالی که بهترین دوران بازیگری‌ام را پشت سر می‌گذاشتم زیاد به تیم‌ملی راه پیدا نکردم و فکر می‌کنم که به این دلیل بود که زیاد پاچه‌خاری بلد نبود در حالی که از خیلی‌ها سرتر بودم به تیم‌ملی دعوت نمی‌شدم.

فکری در پاسخ به این سوال که اگر در حال حاضر فوتبال بازی می‌کرد و با همین بازیکنان فعلی اگر بود به تیم‌ملی دعوت می شد یا خیر می‌گوید: الان که تیم‌ملی از تیم‌های باشگاهی هم ضعیف تر شده و تیم ملی ستاره های دوره ما را ندارد .

وی در پایان در مورد اینکه به نظرش بهترین هافبک دفاعی حال حاضر چه کسی است افزود: به نظر من بهترین هافبک دفاعی حال حاضر فوتبال ما امید ابراهیمی است او یکی از آماده ترین و بهترین هافبک‌های لیگ است.

دیدگاه‌ها