کد خبر : 1284799 | 03 آذر 1394 ساعت 16:26 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

به مناسبت روز جهانی معلولین؛

یاران هادی نوروزی در جام وحدت

به مناسبت روز جهانی معلولین، تیم یاران نوروزی با همراهی نفراتی چون محمود خوردبین، کریم باقری، فرشاد پیوس، سهراب انتظاری، ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ با هدف شرکت در امور خیریه به میدان خواهد رفت.

یاران هادی نوروزی در جام وحدت
به گزارش "ورزش سه"، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری جام چهار جانبه‌ای در سالن کاشانک واقع در منطقه نیاوران، انتهای خیابان کمالی شرقی، تحت عنوان جام وحدت آوای مهربانی برگزار خواهد شد، این جام به مناسبت روز جهانی معلولین که در روز 12 آذر ماه است برگزار می شود.

در این تورنمنت؛ جامعه خبرنگاران و عکاسان ورزشی هم تحت عنوان تیم ایسجا، تیم بانک سپه به عنوان اسپانسر و جامعه هنری هم با تیم ستارگان هنر ایران شرکت خواهند کرد. تیم یاران هادی نوروزی برای حضور در این تورنمنت با هماهنگی باشگاه و به ابتکار تعدادی از پرسنل باشگاه و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تشکیل شده است.

محمود خوردبین به عنوان سرپرست و سرمربی در این تیم حضور دارد. همچنین ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ هم برای حضور در این بازی‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و از کریم باقری هم برای حضور در این تیم دعوت به عمل آمده است. از فرشاد پیوس نیز دعوت شد که وی با توجه به در میان بودن نام هادی نوروزی و همچنین انجام حرکت خیریه برای معلولین، به این دعوت پاسخ مثبت داد.

تیم یاران هادی نوروزی به منظور اهداف خیرخواهانه و توجه دادن افکار عمومی به معلولان در تورنمنتی که با همین هدف برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

این رقابت‌ها از روز پنجشنبه با دیدار دو تیم بانک سپه و ستارگان هنر آغاز می‌شود و از ساعت 16 نیز تیم‌های یاران نوروزی و ایسجا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بازی‌های رده‌بندی و فینال هم به ترتیب در ساعت‌های 15 و 16 روز جمعه انجام خواهد شد.

1077271

دیدگاه‌ها