کد خبر : 1284805 | 03 آذر 1394 ساعت 16:36 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی گفته دورانش در فدراسیون فوتبال به سر آمده است؟!

اسدی: کفاشیان در انتخابات ثبت‌نام می‌کند

دبیرکل فدراسیون فوتبال از ثبت نام علی کفاشیان در انتخابات ریاست این فدراسیون خبر داد.

اسدی: کفاشیان در انتخابات ثبت‌نام می‌کند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علیرضا اسدی در حاشیه مراسم یادبود مرحوم پرویز دهداری ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در جامعه توسعه یافته کنونی و مخصوصاً در ورزش برای پویایی فوتبال نیاز به بحث معلمی و مربیگری است.

وی ادامه داد: دهداری فردی خودساخته بود که در یکی از مناطق محروم شیراز به دنیا آمد و بزرگ شد، اما با اعتمادبه‌نفس زیاد توانست به دهداری تبدیل شود و حتی شرایط طوری شد که توانست اعتمادبه‌نفس خود را به دیگران هم منتقل کند. ادبیات دهداری همیشه ادبیاتی ملایم و پرنفوذ بود که این بسیار قابل توجه و تقدیر است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال افزود: دهداری آدم بسیار باسوادی بود، در همه زمینه‌ها مطالعه داشت و در واقع یک انسان چندوجهی بود. یکی از مزایای انسان‌های چندوجهی بعد اخلاقی آنهاست. دهداری خودش اصول را رعایت می‌کرد و در این اصول کلامش با اعمالش تطابق داشت. وقتی استادی به شاگردی راست می‌گوید احترام آنها را به دنبال دارد و برای همین صداقت همیشه شاگرد او باقی می‌ماند.

اسدی اضافه کرد: دهداری شاگردان بسیار بزرگی تربیت کرد که شاید یکی از کوچک‌ترین آنها من باشم. او شاگردانی تربیت کرد که جزو بزرگان فوتبال ایران شدند. من خدا را شکر می‌کنم که در یک مقطع زمانی از رهنمودها و نصایح این انسان و مربی بزرگ استفاده کردم. دهداری استادی بود که در زمان ما یک نعمت محسوب می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که کفاشیان اعلام کرده اگر تا فروردین سال 95 وضعیت زمین چمن کمپ تیم‌های ملی بهبود پیدا نکند کی‌روش جدا خواهد شد، گفت: بهتر است این سؤال را از خود کفاشیان بپرسید، شما باید سؤال را از کسی بپرسید که در ذهن شما سؤال ایجاد کرده است. آیا این‌طور بهتر نیست؟ من دبیر اجرایی فدراسیون هستم، اگر سؤال شخصی دیگر را از من بپرسید که نتوانسته شما را قانع کند آیا من باید جواب بدهم؟ آیا این موضوع عقلانی است؟ این ذهنیت را چه کسی ایجاد می‌کند؟ من فکر می‌کنم شماها ایجاد می‌کنید.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: باید ابتدا برنامه‌ریزی کرد و بعد کار اجرایی انجام داد. هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ابتدا باید در خصوص تأمین بودجه بازسازی زمین‌های چمن کمپ تیم ملی تصمیم‌گیری کرده، منابع را ایجاد کند و بعد در بحث اجرا ما در خدمت هستیم.

اسدی در پاسخ به این پرسش که «آیا در انتخابات فدراسیون فوتبال کاندیدا خواهید شد؟»، گفت: من ثبت‌نام را آن زمان که فکر کنم انجام می‌دهم، به هر حال چیز مهمی نیست که فعلاً بخواهم به آن اهمیت بدهم و قطعاً در این خصوص در زمان مناسب تصمیم می‌گیرم.

وی در خصوص اینکه دادکان هم قصد دارد در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کند، گفت: این موضوع خیلی خوب است که فدراسیون فوتبال از آدم‌های بزرگ استفاده کند، به نظرم همه باید بیایند و ثبت‌نام کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد دوران کفاشیان در فدراسیون فوتبال به سر آمده است، اظهار داشت: چه کسی گفته دوران کفاشیان به سر آمده است، او قصد دارد در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت‌نام کند.

اسدی در پاسخ به این پرسش که شما همه سوالات ما را می‌پیچانید و جواب نمی‌دهید، به حالت شوخی گفت: اگر نمی‌توانستم شما را بپیچانم که الان اینجا نبودم.


دیدگاه‌ها