کد خبر : 1284816 | 03 آذر 1394 ساعت 17:08 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

این همه بدشانسی پشت هم امکان ندارد

صادقی: خدا می‌خواهد ببیند من چقدر ایمان دارم

گلر جوان پرسپولیس در بازی با استقلال اهواز اسیر تصمیمات نادرست مسوولان شد و نتوانست روی نیمکت بنشیند.

صادقی: خدا می‌خواهد ببیند من چقدر ایمان دارم
به گزارش "ورزش سه"، ایمان صادقی در مورد پیروزی مقابل استقلال اهواز گفت: خدا را شکر توانستیم این بازی را در آزادی ببریم امیدوارم با تمرکز بالاتر 3 بازی دیگر که در تهران است را پیروز شویم و به صدرجدول خودمان را نزدیک کنیم.

او با اشاره به اینکه پرسپولیس فوتبال زیبایی ارائه می‌دهد ادامه داد: نسبت به سال‌های قبل پرسپولیس خیلی بهتر بازی می‌کند و از نظر فنی و تاکتیکی پیشرفت کرده است. اگر فرصت بیشتری به برانکو داده شود، به امید خدا منسجم‌تر و بهتر از این هم می‌شویم.  این تیم جوان‌های خوبی را به فوتبال کشور معرفی می‌کند امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. 

دروازه‌بان پرسپولیس که به دلیل محرومیت در جام‌حذفی از دیدار لیگ نیز محروم شده بود و طبق نامه سازمان لیگ نمی‌توانست در دیدار با استقلال اهواز تیمش را همراهی کند. نظرش را اینگونه بیان کرد: حتی اگر من را می‌بخشیدند نیز به درد من نمی‌خورد زیرا یک جام را از پرسپولیس و هوادارانش گرفته بودند و با این حرکتشان یعنی محرومیت من در لیگ نیز بیشتر ما را ناراحت کردند و روی زحمت نمک پاشیدند. من فکر نمی‌کنم که وقتی یک در جام‌حذفی محروم شود در لیگ هم محروم باشد در هیچ جای دنیا وجود داشته باشد در ضمن من شب قبل از بازی با استقلال اهواز در اردو نبودم و اصلا اگر من را هم قبلش می بخشیدند درست نبود روی نیمکت بنشینم چون برای بازی کردن بازیکن باید در شرایط اردو باشد و تمرکزش روی بازی باشد. ما ساعت 16:20 بازی داشتیم و ساعت 15:30 با من تماس گرفته شد که می‌توانی در این بازی شرکت کنی ولی آخر چه فایده‌ای داشت وقتی که من اصلا تمرکزی نداشتم.

بازیکن سرخپوشان تهران در مورد دیدار با نفت در هفته سیزدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر می گوید: به نظر من آقای منصوریان تیم خوبی را تشکیل داده او قبلا مربی خود من بود و دانش فنی بسیار بالایی دارد. من در تیم‌ملی امید زیرنظرش کار کردم ولی ما خیلی خوب نفت‌تهران را آنالیز می کنیم و با برنامه در این بازی حاضر می شویم. روی نقاط ضعف آنها کار خواهیم کرد تا از آنها استفاده کنیم.

صادقی که فصل درخشانی را در ملوان پشت سر گذاشت در مورد اینکه چرا امسال مدام دچار بدشانسی می شود افزود: من این همه بدشانسی را پشت سر هم ندیده بودم ممکن است یک بازی در طول دوران بازیگریش سالی یک دفعه دچار مشکل شود اما در یک نیم فصل انواع و اقسام مشکلات برای من پیش آمد که شاید خدا می‌خواست من تیم پرسپولیس را امتحان کند و ببیند که من چقدر ایمان دارم. امیدوارم پاداش این همه صبر و حوصله ام قهرمانی تیمم باشد و در آخر بدشانسی‌ها دست از سرم بردارد.

دیدگاه‌ها