کد خبر : 1284854 | 03 آذر 1394 ساعت 18:47 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

قنبرزاده: مصدومیت ربطی به مشکل مالی ندارد

مدیرعامل نفت‌تهران قبول دارد که تیمش مشکل مالی دارد اما هرگز نمی‌پذیرد که مصدومیت بازیکنان تیمش به خاطر این موضوع است.

قنبرزاده: مصدومیت ربطی به مشکل مالی ندارد
به گزارش "ورزش سه" منصور قنبرزاده در مورد انتقاد منصوریان از مشکلات نفت‌تهران گفت: کاملا حق با آقای منصوریان است، ما نتوانسته‌ایم تا به اینجای کار به تعهداتمان عمل کنیم، مدیران و تمام مجموعه باشگاه نفت تمام تلاش خود را کرده‌اند اما تاکنون شرمنده بازیکنانمان شده‌ایم.
او ادامه داد: به هر حال بازیکنان همین راه درآمد دارند و ما باید پول آنها را پرداخت کنیم، یک بخش این موضوع به حق پخش محیطی و حق پخش تلویزیونی ارتباط دارد که ما هنوز نتوانسته‌ایم پول‌هایمان را دریافت کنیم. من فکر می کنم بسیاری از باشگاه‌ها مشکل مالی دارند و این موضوع بسیار به فوتبال لطمه زده است.
او در مورد عملکرد ضعیف نفت‌تهران در این فصل هم گفت: حقیقتش را بخواهید عده‌ای به ما می‌گویند چرا در مورد کادرفنی که نتایج ضعیفی گرفته‌اند تصمیمی نمی‌گیرم. من هم به آنها می‌گویم وقتی ما نتوانسته‌ایم وظیفه‌مان را خوب انجام دهیم، چه چیزی می‌توانم به کادرفنی بگویم. به هر حال کادرفنی هم تحت فشار است و ما بسیار ممنون هستیم که در این شرایط مانده‌اند و کارشان را انجام می‌دهند.
مدیرعامل نفت‌تهران معتقد است این مشکلات حل خواهد شد: باز هم می‌گویم که از بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم که با این شرایط مانده‌‌اند و دارند کارشان را انجام می‌دهند. ما امروز هم جلسه داشتیم و من خیلی خوشبین هستم که این مشکلات به زودی حل شود.
قنبرزاده در مورد اینکه منصوریان مدعی شده مصدومیت‌های بازیکنانش به مشکلات مالی ارتباط دارد هم گفت: من نمی‌توانم این موضوع را بپذیرم الان باشگاه‌هایی هستند که بیشتر از ما مشکلات مالی دارند اما شما می‌بینید که اندازه ما مصدوم ندارند. شاید یک درصد کمی مصدومیت به مشکلات مالی ربط داشته باشد اما آنقدر نیست که بخواهیم برای آن حکم بدهیم.

دیدگاه‌ها