کد خبر : 1284863 | 03 آذر 1394 ساعت 19:24 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوشان ایران در تنیس روی میز جهانی

مسابقات تنیس روی میز انتخابی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

ملی‌پوشان ایران در  تنیس روی میز جهانی
 به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم سه ملی پوش ایران در مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان مشخص شدند. با برگزاری مرحله دوم انتخابی نیما عالمیان با 6 برد و بدون باخت و کسب 12 امتیاز در این مرحله به مقام نخست دست یافت.

همچنین افشین نوروزی با پنج برد و یک باخت و کسب یازده امتیاز دوم شد و پوریا عمرانی با 9 امتیاز در رده سوم ایستاد، ضمن اینکه لطف‌الله نسبی با 9 امتیاز اخلاق‌پسند با 9 امتیاز احدی با 7 امتیاز و محمد اصل‌مند با 6 امتیاز در رده‌های چهارم تا هفتم در این مرحله قرار گرفته‌اند.

با جمع‌بندی امتیازات دسته برتر مرحله اول و مرحله دوم نیما عالمیان با 24 , افشین نوروزی با 18/5 و پوریا عمرانی با 17 امتیاز در رده‌های اول تا سوم ایستادند و جواز حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان به عنوان سه نفر برتر انتخابی را به دست آوردند. همچنین اخلاق‌پسند با 14 لطف‌الله‌ نسبی با 13/5 احدی با 11/5 و اصل‌مند با 6/5 امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

نفر چهارم تیم ملی با نظر سرمربی و تایید کمیته فنی مشخص خواهد شد. با توجه به غیبت نوشاد عالمیان در مسابقات انتخابی به نظر می‌رسد او چهارمین ملی‌پوش ایران خواهد بود. تکلیف نفر چهارم تیم ملی در جلسه روز 9 آذر ماه در کمیته فنی مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها