کد خبر : 1284865 | 03 آذر 1394 ساعت 19:47 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت حساس در صدر جدول لیگ فوتسال

تیم مس سونگون می‌توانست با پیروزی برابر مقاومت البرز صدرنشین لیگ برتر فوتسال شود که از این فرصت استفاده نکرد.

رقابت حساس در صدر جدول لیگ فوتسال
به گزارش "ورزش سه"، هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال امروز با پنج دیدار پیگیری شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها دبیری تبریز در 17 ثانیه به پایان مسابقه از شکست مقابل یاسین پیشرو قم گریخت و بازی 3 بر 3 مساوی شد. احمد صفری، افشین سپه و جواد اصغری‌مقدم برای دبیری میزبان گلزنی کردند و محمد وزیرزاده(2بار) و ناصر اطمینان گلزنان یاسین پیشرو قم بودند.

باتوجه به استراحت تیم تاسیسات دریایی تهران، مس سونگون می‌توانست با شکست مقاومت البرز به صدر جدول صعود کند اما دیدار این دو تیم نیز 2 بر 2 به پایان رسید. وحید شفیعی و رحمان سارانی برای مقاومت و دیگو(2بار) برای مس سونگون در این مسابقه گلزنی کردند.

در دیگر دیدار حساس این هفته دو تیم شرکت ملی حفاری اهواز و شهید منصوری قرچک نیز به تساوی یک بر یک دست یافتند. فرید نمازی گل حفاری را زد و علی کیایی تک گل تیم مهمان را به ثمر رساند.

همچنین آذرخش بندرعباس بعد از چهار شکست متوالی موفق شد با 3 گل سینا احمدیان‌پور، عارف محمدی و احسان برتیا در مقابل تک گل حمیدرضا ره‌انجام شهروند ساری را شکست دهد.

در آخرین بازی این هفته هم فرش‌آرا مشهد با دو گل رضا صوفی و جیسون برابر میثاق تهران به برتری رسید تا روند خوبش در نیم فصل دوم را ادامه دهد.

دیدار گیتی‌پسند اصفهان و فردوسی مشهد نیز به دلیل انصراف تیم فردوسی 3 بر صفر به سود گیتی‌پسند اعلام شد.

تاسیسات دریایی تهران این هفته استراحت داشت.

در جدول لیگ برتر فوتسال تیم‌های گیتی‌پسند، تاسیسات دریایی، مس سونگون و دبیری با 36 امتیاز و بر حسب تفاضل گل به ترتیب در جایگاه اول تا چهارم قرار دارند که مس و دبیری یک بازی بیشتر از دو تیم دیگر انجام دادند.

دیدگاه‌ها