کد خبر : 1284910 | 04 آذر 1394 ساعت 01:29 | 28.7K بازدید | 3 دیدگاه

در پایان بازی با رم

سوارز: دیدن دوباره مسی در زمین لذتبخش است

لوئیس سوارز پس از پیروزی 6-1 بر رم و قطعی شدن صعود بارسا به یک هشتم لیگ قهرمانان به عنوان تیم اول، به تمجید دوباره از لیونل مسی پرداخت.

سوارز: دیدن دوباره مسی در زمین لذتبخش است
به گزارش "ورزش سه"، روند رو به رشد بارسلونا همچنان ادامه دارد و این تیم بهترین روزهای فصل خود را سپری می کند. پس از پیروزی درخشان در ال کلاسیکو، آبی اناری ها امشب رم را نیز با 6 گل درهم کوبیدند. دو گل از سوارز، دو گل از مسی و گل های پیکه و آدریانو در مقابل تک گل ادین ژکو، برتری قاطعانه را از آن بارسلونا کرد.

لوئیس سوارز در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" بازی کاملی ارائه دادیم. رم در نیمه اول، فضاهای زیادی در اختیار ما گذاشت و از آنها به خوبی استفاده بردیم. در نیمه دوم هم همه چیز به نفع ما پیش رفت. در بارسلونا هر بازیکنی سعی می کند وظیفه اش را به درستی انجام بدهد. این وطیفه می تواند گلزنی باشد یا پاس گل یا در خدمت تیم بودن."

سوارز در مورد درخشش دوباره مسی گفت:" من، نیمار و مسی، به نفع تیم کار می کنیم نه بخاطر خودمان. همه از بازگشت مسی خوشحالیم. او بهترین بازیکن دنیاست و مردم دوست داشتند یک بار دیگر بازی مسی را در زمین تماشا کنند. دیدن بازی او واقعا لذتبخش است. او با بازی تماشایی خود، همه فوتبالدستان دنیا را به وجد می آورد."

دیدگاه‌ها