کد خبر : 1284918 | 04 آذر 1394 ساعت 08:00 | 12K بازدید | 4 دیدگاه

تداوم ناکامی های نمایندگان کشورمان

رسول تقیان اوت کرد

نماینده دسته 77 کیلوگرم کشورمان در رقابت‌های دوضرب ناکام ماند و با انداختن تمام وزنه ها، اوت کرد.

رسول تقیان اوت کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، در پنجمین روز از هشتاد و یکمین دوره رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان جهان که مرحله دوم انتخابی المپیک 2016 ریو نیز است وزنه‌برداران دسته 77 کیلوگرم در گروه A به مصاف هم رفتند که رسول تقیان نماینده کشورمان در این دسته در پایان مسابقات یک ضرب در جایگاه دهم قرار گرفت.

تقیان ملی پوش دسته 77 کیلوگرم کشورمان که در گروه A  با 12 وزنه بردار از کشورهای تایلند،کره‌شمالی، قزاقستان، روسیه، مصر، بلاروس، چین، ارمنستان، لهستان و ترکمنستان رقابت داشت در حرکت یکضرب ابتدا به مصاف وزنه 153 کیلوگرم رفت که توانست این وزنه را بالای سر برده و سه چراغ سفید داوران را به نشانه تأیید مهار این وزنه دریافت کند.

وی سپس وزنه 158 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در حرکت سوم در مهار وزنه 162 کیلوگرمی ناکام ماند و در نهایت در رده دهم جای گرفت. این در حالی است که تقیان در بازی های آسیایی موفق به مهار وزنه 163 کیلوگرم شده بود.

وزنه‌برداران چین، کره شمالی و ارمنستان به ترتیب با 175، 171 و 167 کیلوگرم در مکان های اول تا سوم حرکات یک ضرب قرار گرفتند و مدال های طلا، نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

تقیان کار خود را در حرکات دو ضرب با انتخاب وزنه 193 کیلوگرمی شروع کرد که موفق به مهار این وزنه نشد. وی در بار دوم هم در ثبت این وزنه ناکام ماند تا کاری برای نماینده کشورمان سخت شود. تقیان در مهار وزنه 194 کیلوگرمی در حرکت سوم هم ناکام ماند و از گردونه مسابقات کنار رفت.

تقیان در بازی های آسیایی موفق به ثبت وزنه 205 کیلوگرمی شده بود. رکورد ورودی این وزنه بردار هم 360 کیلوگرم بود.



دیدگاه‌ها