کد خبر : 1284924 | 04 آذر 1394 ساعت 08:10 | 16.4K بازدید | 1 دیدگاه

بعد از تغییرات عمده در رادوم لهستان؛

آیا لوزانو ناجی است؟

مرد آرژانتینی والیبال ایران که هم اکنون در لهستان روزهای خود را سپری می کند در لیگ درخشش بی سابقه ای داشته است.

آیا لوزانو ناجی است؟
به گزارش "ورزش سه"، رائول لوزانو سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران که با مسولان فدراسیون به توافق رسیده است روزهای خوبی را در لیگ لهستان پشت سر می گذارد. رادوم با کسب 4 برد از 5 بازی، در جایگاه دوم لیگ والیبال لهستان قرار دارد. علی رغم اینکه در فصل نقل و انتقالات، بازیکنان پر تعداد و با کیفیتی را جذب نکرده اند، بازی آنها بسیار بهتر از فصل های گذشته به نظر می رسد. در این زمینه می توان به بردهای خارج از خانه، بر خلاف گذشته که اکثرا در خانه پیروز می شدند اشاره کرد. با اطمینان می توان گفت که علت اصلی تغییر چهره این تیم، مربی جدید آن است، لوزانو.

 رابرت پریجل دستیار لوزانو در رادوم که سال خوبی را کنار مرد آرژانتینی سپری کرده است می گوید:« اکنون شرایط خوبی داریم ولی نباید دچار غرور شویم زیرا بازیهای مهمتر باقی مانده است. لوزانو یک مربی فوق العاده است که دیسیپلین بالایی دارد، در عین حال قادر به شوخی کردن و آرام کردن فضا نیز هست. او موارد جالب بسیاری برای ما آورد، ابزارهای جدید برای تمرین، برنامه تغذیه ای که بازیکنان اکثرا مجرد ما هر روز تناول می کنند، و اینکه در سفرها در هتل های بهتر می مانیم و در رستوران های بهتر غذا می خوریم. من بیشتر از جو تیم لذت می برم. بازیکنان به توانایی هایشان باور دارند و اعتماد به نفس پیدا کرده اند.»
 دنیل پلینسکی، که با لوزانو مدال نقره جهان را برده است می گوید:« از زمانی که من در تیم ملی لهستان با او کار می کردم، رائول تغییر نکرده است. همچنان ما را وادار به تلاش سخت و مداوم می کند و در هنگام تمرین اجازه لحظه ای استراحت را نمی دهد. من تا کنون در باشگاهی به این سختی کار نکرده ام ولی می توانم تغییر را احساس کنم.»

زالینسکی دریافت کننده رادوم هم این طور گفت:« مربی باعث تمام تغییرات شده است، او مانند پدری است که ما را برای بردن آماده می کند.»

دیدگاه‌ها