کد خبر : 1284954 | 04 آذر 1394 ساعت 10:23 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

استکی: نباید بحرین را دست کم بگیریم

بازیکن ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: ما می‌توانیم بحرین را در نیمه‌نهایی از پیش رو برداریم و راهی فینال شویم ولی نباید حریف‌مان را دست کم بگیریم.

استکی: نباید بحرین را دست کم بگیریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سجاد استکی در خصوص عملکرد تیم ملی هندبال در مسابقات انتخابی المپیک و حریفان ایران گفت: قطر از تیم‌های صاحب‌نام هندبال است و نایب‌قهرمانی جهان را در کارنامه دارد. ما بازی سختی را در صورت صعود به فینال برابر این تیم داریم و برای شکست این تیم به برنامه چندین ساله و مربی بسیار خوب و طراز اول دنیا نیاز داریم.

او ادامه داد: اگر قطر با بازیکنان قطری به میدان می‌رفت به راحتی قهرمان می‌شدیم و حریف سرسختی برای ما نبود اما این تیم از بازیکنان مطرح اروپایی بهره می‌برد و تیم قدرتمندی است. در صورت صعود به فینال با تمام وجود می‌جنگیم و هیچ‌گاه برای شکست به میدان نمی‌رویم و همه چیز را در نهایت به خداوند می‌سپاریم.

وی در ادامه افزود: به جز بازی با ازبکستان کار سختی در مرحله گروهی داشتیم، ژاپن و عربستان حریفان سختی بودند. عمان هم تیم قدرتمندی بود ولی نه در حد ژاپن و عربستان. گروه ما سخت‌تر از گروه اول بود. ما اگر در آن گروه بودیم کار راحت‌تری برای صعود داشتیم. بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و توانستیم ژاپن را در 10 دقیقه آخر ببریم. عربستان را هم با تلاش بچه‌ها شکست دادیم. ایران، عربستان، ژاپن و قطر 4 تیم قدرتمند آسیا در یک گروه بودند.

بازیکن ملی‌پوش کشورمان گفت: در گروه اول کره و بحرین کار سختی نداشتند در حالی که هر بازی برای ما یک فینال بود و هر شکست به معنای حذف از رقابت‌ها محسوب می‌شد. ما عملکرد خوبی داشتیم و باید تمرکز خود را برای شکست به دست بحرین قرار دهیم.

استکی در خصوص بازی با بحرین نیز گفت: ماچک قبلا سرمربی ما بوده و شناخت خوبی از بازیکنان ایران دارد. ما دیدیم که برابر کره‌جنوبی تا دقیقه 60 جنگیدند و بازی باخته را بردند. ما می‌توانیم این تیم را شکست دهیم ولی نباید آنها را دست‌کم بگیریم.

وی در خصوص حضورش در تیم مون‌پلیه نیز گفت: حضورم در این تیم قطعی شده و پس از پایان این مسابقات در این تیم بازی خواهم کرد فقط منتظر صدور ITC هستم، با مدیرعامل تیمم در آلمان هم صحبت کردم و آنها نیز رضایت دادند.

بازیکن ملی‌پوش کشورمان در پایان گفت: ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا دل مردم را شاد کنیم و راهی المپیک شویم، ولی کار سختی پیش رو داریم و فقط باید به خدا توکل کنیم.


دیدگاه‌ها