کد خبر : 1284956 | 04 آذر 1394 ساعت 10:31 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

مظاهری: جام حذفی متعلق به ذوب‌آهن است

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: قبل از بازی بین بازیکنان این اعتقاد وجود داشت که برنده این بازی قهرمان جام حذفی است و به نظرم امسال هم جام حذفی در تالار افتخارات ذوب آهن می‌ماند.

مظاهری: جام حذفی متعلق به ذوب‌آهن است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رشید مظاهری پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اظهارکرد: آمده بودیم که این بازی را ببریم زیرا اعتقاد داشتیم برنده این بازی قهرمان جام حذفی است. می‌خواهیم این ذوب آهن را در تاریخ ثبت کنیم.

وی افزود: سپاهان را بعد از 4 سال باید شکست می‌دادیم و خوشحالم توانستیم به این هدف هم دست یابیم.

دروازه‌بان ذوب آهن در خصوص وضعیت این تیم در سه جام پیش‌رو، ادامه داد: به شما قول می‌دهم که روی سه جام تمرکز کرده‌ایم. جام حذفی صد در صد متعلق به ذوب آهن است، ضمن اینکه در لیگ هم فعلا با مدعیان پیش می‌رویم و شک نکنید در لیگ هم جزء مدعیان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در هر صورت مثل سال گذشته برابر استقلال هرطور که بود پنالتی‌ها را گرفتم. برای پنالتی‌ها از تجربیات و نکاتی که از مربیان قبلی و فنایی داشته‌ام استفاده می‌کنم و همه را کنار هم می‌گذارم و در هر صورت پنالتی‌ها را مهار می‌کنم.

دروازبان ذوب آهن خاطرنشان کرد: ذوب آهن به روزهای اوج خود بازگشته است. شاید از خودم و گل‌های خورده‌ام راضی نباشم، ولی از تیم و ذوب آهن این روزها بسیار راضی هستم. خوشحالم که در تیمی بازی می‌کنم که این روزها مدعی سه جام معرفی می‌شود.


دیدگاه‌ها