کد خبر : 1284972 | 04 آذر 1394 ساعت 11:18 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم وزنه برداری پرسپولیس!(عکس)

بعد از حذف دردناک از جام حذفی حالا پرسپولیسی ها همه تمرکز خود را روی لیگ برتر گذاشته اند تا بهترین نتایج ممکن را کسب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش در این روزها که بازی های جام حذفی برگزار می شود حسابی خود را برای ادامه فصل آماده می کنند تا با قدرت و آمادگی بیشتری به مصاف رقبا بروند. یکی از برنامه های سرخپوشان در روزهای گذشته انجام تمرینات بدنسازی و هوازی سنگین بود که حضور در سالن وزنه مجموعه انقلاب این فرصت را به تعدادی از سرخپوشان داد تا هنر و توانایی خود در وزنه برداری را به رخ همگان بکشند!

1077404

بازیکنانی که با بالابردن وزنه های سنگین برای رقابت با ملی پوشان وزنه برداری ایران که در مسابقات قهرمانی جهان در آمریکا حضور دارند، اعلام آمادگی کردند. در بین این نفرات اما مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس از همه انگیزه بیشتری داشت تا ایمان صادقی گلر دوم پرسپولیس با دیدن توانمندی های هم تیمی خارجی اش چشمانش از گرد شود!

1077407

دو قلوهای شمالی پرسپولیس هم مثل همیشه در وزنه زدن از کنار هم جدا نشدند تا ثابت کنند یک لحظه نمی تواننددوری یکدیگر را تحمل کنند به همین خاطر هر جا هر لحظه دوشادوش هم حرکت می کنند حتی در رقابت برای حضور در تیم ملی وزنه برداری پرسپولیس!

1077405

1077406

دیدگاه‌ها