کد خبر : 1284986 | 04 آذر 1394 ساعت 11:54 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

می دانیم از بازی امروز چه می خواهیم

خرمگاه: بدموقعی به استقلال خوردیم

نفت امروز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.

خرمگاه: بدموقعی به استقلال خوردیم
به گزارش "ورزش سه"، این دیدار در حالی برگزار می شود که نفت در هفته های گذشته اصلا حال و روز خوشی نداشته و نتایج ناامید کننده ای کسب کرده است . شکست برابر سپاهان و مصدومیت چند مهره کلیدی باعث شد تا مربی نفت مدعی شود بدموقعی به استقلال خوردند.

محمد خرمگاه در همین ارتباط به "ورزش سه" گفت:« جلوی سپاهان واقعا مستحق شکست نبودیم اما اسیر اشتباهات و کم دقتی شدیم و دست خالی برگشتیم. متاسفانه در هفته های گذشته شانس با ما زیاد یار نبود به خصوص در بازی با سپاهان که پنالتی از دست دادیم و روی دو اشتباه فردی دروازه مان مقابل این تیم بازشد در حالی که تیم برتر زمین ما بودیم». او ادامه داد:« از همه چیز بدتر برای ما بحران مصدومیت مهره های کلیدی مان است که دست از سر تیم بر نمی دارد. امروز هم بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی ، کارلوس سانتوس ،علیرضا عزتی و ... را نداریم .درست که جوانان شایسته ای در تیم داریم اما نمی توان از نام این مصدومان گذشت چون بازیکنان کلیدی و تاثیرگذاری هستند».

مربی نفت که خود سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد در خصوص بازی امروز تصریح کرد:« فکر می کنم بدموقعی به استقلال خوردیم چون تیم ما ناقص است و تیم آنها در بهترین شرایط روحی و روانی.صدرنشین لیگ هستند و در چند بازی گذشته نتایج فوق العاده ای کسب کردند به همین خاطر بازی سختی انتظار تیم ما را می کشد اما رقابت های حذفی همواره شرایط خاص خود را دارد و بچه های نفت هم می دانند از بازی امروز چه می خواهند به همین خاطر با انگیزه بالا می رویم که استقلال را ببریم».

خرمگاه در پایان گفت:« این درست که نفت با بدشانسی شرایط بدی پیدا کرده اما الان باید خودمان را نشان بدهیم و از شرایط سخت عبور کنیم. به هر حال هر تیمی با روزهای خوب و بد روبرو می شود و مهم این است که قدرت خود را برای مقابله با هر شرایطی را نشان بدهد که حالا این آزمون جلوی ما قرار گرفته است تا با سربلندی از آن خارج شویم و نفت را به جایگاه واقعی اش برسانیم».

دیدگاه‌ها