کد خبر : 1285001 | 04 آذر 1394 ساعت 12:25 | 22.1K بازدید | 2 دیدگاه

ابراهیمی: من هافبک چپ هستم نه مهاجم!

ابراهیمی می‌گوید که مشکل اصلی تیمشان گل نزدن است و در بازی با استقلال خوب نبوده‌اند.

ابراهیمی: من هافبک چپ هستم نه مهاجم!
حسین ابراهیمی در گفت و گو با "ورزش سه"، در مورد بازی با استقلال چنین گفت: طبیعتاً تیمی که بازنده این دیدار بود خوب بازی نکرده است، مشکلی که داریم این است که ما به سختی گل می‌زنیم و به راحتی گل می‌خوریم. تیم فولاد در بعضی از پست‌ها کمبود بازیکن دارد.

هافبک مهاجم فولاد همچنین گفت: حتی زمانی که از تیمهای حریف جلو هم می افتیم به راحتی گل می‌خوریم و این به ساختار دفاعی برمیگردد و در گلهای که دریافت می‌کنیم از نوک حمله تا دروازه‌بان مقصر می‌باشند. انشالله در نیم فصل بتوانند چند مهره تأثیر گذار به تیم اضافه کنند تا تیم دوباره جان بگیرد.
بازیکن سابق نفت تهران گفت: تمام بازیکنان موجود در تیم در طول ٩٠ دقیقه تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند و همیشه دوست داریم برنده باشیم ولی این مهم محقق نمی‌شود. ما هم دوست داریم بردهایی به دست بیاوریم تا هواداران به جایی فشار به تیم خوشحال باشند و به تیم روحیه مضاعف بدهند بعضی‌ها فکر می‌کنند که بازیکنانی هستند که کم کاری می‌کنند ولی چنین چیز نیست و همه با دل و جان بازی می‌کنند.

 وی در رابطه با اسکوچیچ نیز گفت: مشکل تیم اسکوچیچ نیست او هم به اندازه بقیه مقصر است و در کل فضایی دور تیم زیاد مساعد نیست.

در این فصل با توجه به کمبود مهاجم از من در این پست استفاده می‌شود در صورتی که پست من هافبک چپ هست و در پست اصلی خودم به مراتب می‌توانم بهتر عمل کنم ولی با توجه به کمبود من مهاجم بازی می‌کنم.

دیدگاه‌ها