کد خبر : 1285007 | 04 آذر 1394 ساعت 13:00 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه طلاهای دوومیدانی‌ بعد از انقلاب به اندازه مدال‌های من نمی‌شود

حدادی: شرایط مناسبی دارم

دارنده مدال نقره المپیک لندن گفت: اگر همه طلاهای دوومیدانی‌کاران کشور را بعد از انقلاب اسلامی جمع کنید به اندازه مدال‌های من نخواهد شد.

حدادی: شرایط مناسبی دارم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور، احسان حدادی قهرمان پرتابگر دیسک که این روزها با مربی دیرینه خود کیم بوخونسف برای تمرین در جزیره کیش به سر می‌برد، درباره شرایط خود اظهار داشت: بیش از 20 روز است که با کیم مربی روسی‌ام در کیش تمرین می‌کنیم و شرایط مناسبی دارم. اینجا آب و هوا خوب، تمرینات خوب، مربی خوب و همه چیز خوب است.

برنده طلای سه دوره بازی‌های آسیایی در مورد برنامه اردویی آینده خود نیز گفت: کمتر از یک ماه دیگر اردویم در کیش تمام می‌شود و بعد از آن به تهران می‌آییم و در صورت فراهم شدن شرایط به آفریقای جنوبی خواهیم رفت مدتی آن‌جا تمرینات را پیگیری می‌کنیم و بعد از آن یا در کیش یا در پرتغال اردو خواهیم زد و اواسط فروردین به آمریکا می‌رویم.

دارنده 4 طلا پرتاب دیسک قهرمانی آسیا اضافه کرد: فدراسیون چیزی که در توان دارد را در اختیار ما قرار داده البته کم و کاستی هم وجود دارد ولی به هرحال به خاطر شرایط است، خداراشکر امکاناتی که باید باشد را در اختیارم گذاشته‌اند توقع زیادی هم ندارم.

نخستین مدال‌آور دوومیدانی ایران در المپیک در واکنش به برخی از منتقدانش گفت: اگر المپیک را کنار بگذاریم در دوومیدانی هیچ کس سه مدال طلا کسب نکرده است، اگر همه طلاهای دوومیدانی‌کاران کشور را بعد از انقلاب اسلامی جمع کنید به اندازه مدال‌های من نخواهد شد. کسانی که انتقاد می‌کنند باید شرایط را بسنجند و بدانند که هرکس خوب کار کند، فدراسیون و مسئولان هم به او توجه بیشتری می‌کنند.

حدادی افزود: با این‌که فدراسیون تلاش خود را می‌کند ولی نسبت به رقبای جهانی‌ام خیلی کمتر به من رسیدگی می‌شود. مثلاً در همین اردوی کیش در زمین شماره 2 که نیمی از آن خاک است تمرین می‌کنم چون زمین شماره یک مخصوص فوتبالیست‌هاست. یادم هست زمانی که کریمی رئیس فدراسیون بود می‌گفت هرکس نتیجه بهتری بگیرد به او توجه بیشتری می‌شود و کسی که طلا کسب کند اردوهایی بهتری برایش در نظر گرفته خواهد شد. به هرحال تلاش می‌کنم که بهترین نتیجه را بگیرم.



دیدگاه‌ها