کد خبر : 1285033 | 04 آذر 1394 ساعت 15:10 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

حکم آبادی در دفاع از فروزان؛

اگر خالکوبی نداشت به او فحاشی نمی‌شد؟

مدیررسانه ای سابق سیاه جامگان با انتقاداتی شدید نسبت به صحبت های مدیرروابط عمومی جدید این تیم، صلاحیت او درباره اظهارنظر درباره بازیکنان این تیم را رد کرد.

اگر خالکوبی نداشت به او فحاشی نمی‌شد؟
به گزارش "ورزش سه"، مسعود حکم آبادی درباره اظهارات مدیرروابط عمومی جدید سیاه جامگان گفت: در ابتدا باید بگویم این شخصی که نام می برید را نمی شناسم. وقتی او حاضر نشده حتی یک جلسه در مشهد و در کنار تیم سیاه جامگان با توجه به مسائلی که خودشان بهتر می داند حاضر شود اصلا صلاحیت صحبت کردن درباره سیاه جامگان و تیم محبوب مشهدی ها را ندارد. روز گذشته با مدیر تیم هم وقتی صحبت می کردم از حضور چنین فردی در باشگاه اظهار بی‌اطلاعی می‌کرد و تا به حال او را ندیده بود.

او در مورد صحبت هایی که شهبازپور در مورد فروزان و اینکه کسی که خالکوبی می کند نباید درباره دفاع حیثیت حرف بزند گفت: فروزان اتفاقا بسیار پسر خوش‌قلبی است. این را بهتر از است از بازیکنان کم‌بضاعت تیم که تعدادشان هم کم نیست بپرسید، او به چندین نفر کفش کتانی و استوک‌های گران قیمت هدیه کرد و حواسش به مشکلات بقیه بود. حتی او کنار زمین تمرین به نماز خواندن می‌ایستاد، حالا گفته شده او برهنه می‌شده تا خالکوبی‌هایش را نشان دهد؟ من تا هفته هشتم همراه تیم بودم و همیشه در رختکن حضور داشتم یک بار این مساله را ندیدم، آن وقت این آقا که کسی یک بار هم در اطراف باشگاه و در رختکن رویتش نکرده، از کجا برهنه شدن محسن فروزان را دیده است؟!

وی ادامه داد: اینکه به خاطر خالکوبی به یک نفر ایراد بگیریم صحیح نیست و داریم از اصل مساله دور می‌شویم. یعنی اگر فروزان خالکوبی نداشت فرهاد کاظمی به او فحاشی نمی‌کرد؟ ضمن اینکه خیلی بیشتر از تعداد انگشتان یک دست، بازیکنان سیاه‌جامگان خالکوبی دارند. درست نیست فروزان هم قربانی رسم دیرینه سیاه‌جامگان یعنی بدگویی پشت سر رفتگان از این تیم شود.

حکم آبادی در مورد صحبتی که مدیرروابط عمومی سیاه جامگان در مورد برخورد با فروزان بعد از صحبت درباره رحمتی داشته اند گفت: اتفاقا آن موقع عباسی خیلی منطقی با قضیه برخورد کرد و هم به فروزان و هم در رسانه‌ها گفت این یک مساله شخصی بین دو بازیکن است و ما دخالتی نمی‌کنیم. حالا این بحث توبیخ و تذکر توسط عباسی آن هم در زمانی که من مدیر رسانه‌ای تیم بودم، معلوم نیست از کجا درآمده و اصلا این آقا آن موقع کجا بوده که این تذکر را دیده و شنیده است؟

حکم‌آبادی ادامه داد: من به مدیرعامل تیم قول داده بودم علیه سیاه‌جامگان هیچ مصاحبه‌ای نکنم، چون آنجا خانه من است و از تولد تا الان که به بلوغ رسیده همراهش بوده‌ام. منتهی این درست نیست که یک اکیپ تخریبچی راهی مشهد شوند و از یک کنار آدم‌ها را درو کنند. خوشبختانه من خیلی محترمانه استعفا دادم و رفتم، اما سعید رمضانی، احسان وجدی، سجاد رهبر، اصغر رحیمی، سید کاریزنویی، فرزین رکوعی و بقیه چه شدند؟ آیا همه این‌ها آدم بدی بودند؟

حکم آبادی در پایان گفت: نتایجی که آقای کاظمی تا الان گرفته را اگر هرکسی دیگر گرفته بود، عباسی حتما با چوب اخراجش می‌کرد، کمااینکه درباره خطیبی و رمضانی همین کار را کرد، اما...

دیدگاه‌ها