کد خبر : 1285038 | 04 آذر 1394 ساعت 14:24 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

مسی: بارسا ثابت کرد که به من وابسته نیست

بارسلونا نزدیک به دو ماه بدون مسی مقابل حریفانش قرار گرفت و به جز بازی با سویا، در دیگر مسابقات مشکلی برای پیروز شدن نداشت.

مسی: بارسا ثابت کرد که به من وابسته نیست
به گزارش "ورزش سه"، در غیاب مسی، نیمار و سوارز به خوبی توانستند بار خط حمله و گلزنی بارسلونا را به دوش بکشند؛ بطوریکه کمتر کسی غیبت مسی را حس کرد. فوق ستاره آرژانتینی از بازی با رئال بار دیگر به میادین بازگشت و شب گذشته، اولین 90 دقیقه خود پس از دو ماه را مقابل رم تجربه کرد و دو گل نیز در برتری 6-1 تیمش به ثمر رساند.

او در پایان بازی در مورد وابستگی بارسا به وی گفت:" هرگز ما چنین عقیده ای نداشتیم و فکر کنم تیم در این مدت که من مصدوم بودم به خوبی ثابت کرد که به من وابسته نیست. البته دوری از میادین برای من بسیار سخت بود ولی وقتی درخشش هم تیمی هایم در هر مسابقه را می دیدم، لذت می بردم."

مسی در مورد اینکه او، نیمار و سوارز، سه مرد برتر فوتبال دنیا در حال حاضر هستند و در مراسم توپ طلا نیز باید اول تا سوم شوند گفت:" امیدوارم اینگونه شود اما اگر غیر از این نیز بشود مشکلی نیست. من نیمار و سوارز را می شناسم و می دانم که آنها نیز مثل من فکر می کنند. ما فقط سعی داریم در هر مسابقه کیفیت خودمان را نشان داده و به تیم کمک کنیم."

دیدگاه‌ها