کد خبر : 1285044 | 04 آذر 1394 ساعت 15:48 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

نعمتی، جزو رویدادهای برتر سال از نظر IPC

از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک (IPC)، کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک توسط زهرا نعمتی به عنوان سی و هفتمین رویداد برتر سال 2015 معرفی شد.

نعمتی، جزو رویدادهای برتر سال از نظر IPC
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، کمیته بین المللی پارالمپیک به سنت هر سال اقدام به معرفی 50 رویداد برتر ورزشی سال نموده است. این رویداها از 12 نوامبر 2015 مورد رصد قرار گرفته‌اند و تا پایان روز 31 دسامبر همین سال بررسی می شوند که وب سایت رسمی IPC به صورت روزشمار این 50 رویداد برتر را بر اساس تاریخ وقوع معرفی می کند.

کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک 2016 ریو، توسط زهرا نعمتی، بانوی کماندار تیم ملی به عنوان سی و هفتمین رویداد برتر سال 2015 معرفی شده است.

زهرا نعمتی با کسب نشان نقره از رقابت های قهرمانی آسیا در تایلند موفق شد برای اولین بار به عنوان یک ورزشکار دارای معلولیت ایرانی، سهمیه المپیک را کسب کند و کمی بعد با شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، ویژه پارالمپیکی ها، نشان طلا و سهمیه پارالمپیک ریو را نیز به دست آورد.

وب سایت رسمی کمیته بین المللی پارالمپیک به نقل از نعمتی آورده است: روز 8 نوامبر، روزی تاریخی برای من بود چرا که موفق شدم بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و علاوه بر کسب سهمیه المپیک، سهمیه پارالمپیک را نیز بدست آوردم. من خوشحالم که توانستم کمانداران کشورم را ترغیب کنم. حالا بسیار مشتاقم که در مسابقات المپیک و پارالمپیک شرکت کنم و کسب سهمیه پارالمپیک نیز اعتماد به نفس و اشتیاق من را افزون کرد.


دیدگاه‌ها