کد خبر : 1285047 | 05 آذر 1394 ساعت 09:00 | 125.4K بازدید | 0 دیدگاه

بررسی وضعیت لژیونرهای ایرانی و تیم‌هایشان (جدول)

لژیونرهای ایرانی این هفته چه کردند؟

لژیونرهای ایرانی حاضر در لیگ های مختلف، در هفته ای که گذشت برای تیم های شان به میدان رفتند، لژیونرهایی که برخی از آنها در هفته گذشته به همراه تیم ملی در گوام حضور داشتند.

لژیونرهای ایرانی این هفته چه کردند؟
به گزارش "ورزش سه"، از میان لژیونرهای ایرانی مرتضی پورعلی گنجی به دلیل اتمام لیگ چین، سعید عزت الهی به دلیل مشکلات اداری و مهرداد بیت آشور به دلیل حذف تیمش از رقابت های حذفی لیگ ام ال اس، بازیکنانی بودند که این هفته درگیر رقابت های باشگاهی در فوتبال دنیا نبودند.

علی رضا جهانبخش؛ شروع دور جدید با یک پاس گل

1077017

مهاجم ملی پوش تیم آلکمار، این روزها و پس از بهبودی برای تیمش از ابتدا به میدان می رود، علی رضا در بازی برابر هیرن وین 88 دقیقه در میدان حاضر بود و در نهایت توانست پاس گل سوم تیمش را بدهد و خود را شریک پیروزی سه بر یک تیمش بداند. آلکمار با این پیروزی توانست به 18 امتیاز برسد و خود را به رتبه نهم جدول رده بندی برساند. بازی بعدی یاران جهانبخش، روز یکشنبه هفته آینده و در برابر تیم قدرتمند پی اس وی آیندهوون است.

1077437

احسان حاج صفی؛ ادامه مسیر با اخراج

1073617

مدافع تیم ملی فوتبال ایران که در بازی برابر گوام به دلیل مشکلاتی که برای روادید وی بوجود آمد نتوانست بازی کند در بازی اخیر تیم از ابتدا به میدان رفت. او که در این تیم در پست دفاع چپ به میدان نی رود ابتدا در دقیقه 42 اولین کارت زرد را از داور بازی دریافت کرد و سپس در حالی که بازی به دقایق پایانی خود نزدیک می شد با دریافت کارت زرد دو از زمین اخراج شد تا در بازی بعدی این تیم غایب باشد. بازی این هفته آنها در نهایت در برابر کایزرسلاترین با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا فرانکفورتی ها با 19 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار بگیرند. دیدار بعدی این تیم در غیاب مدافع ایرانی اش روز یکشنبه و در برابر دوسلدورف است.

1077438

سردار آزمون؛ آرام آرام به همراه بردیف

1077225

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نیز که اخیرا از بند مصدومیت رهایی یافته است در بازی اخیر تیمش توانست برای روستوف به میدان برود. وی که در بازی اخیر این تیم از دقیقه 67 به میدان آمد نتوانست برای شاگردان قربان بردیف را از تساوی برهاند. روستوفی ها که دو بازی دیگر می توانند از سعید عزت اللهی هافبک ایرانی خود نیز استفاده کنند در حال حاضر با 31 امتیاز در رده دوم جدول لیگ روسیه قرار دارند. بازی بعدی این تیم یکشنبه هفته آینده در برابر کراساندار است.

1077439

رضا قوچان نژاد؛ به سمت بالا با مربی جدید

1073227

گوچی که در بازی اخیر تیم ملی به میدان نرفت در آخرین بازی تیمش در مقابل بیرمنگام، برای دقایقی به میدان رفت، او که در بازی قبلی توانسته بود برای چارلتون گلزنی کند در این بازی(احتمالا به دلیل خستگی سفر) در آغاز وقت های اضافه نیم دوم به میدان آمد و در برد یک بر صفر تیمش در مقابل بیرمنگام شریک شد تا دومین پیروزی پیاپی تیمش را جشن بگیرند. چارلتون با این پیروزی 16 امتیازی شد و به رده بیستم جدول 24 تیمی لیگ دسته اول انگلیس صعود کرد. بازی بعدی آنها روز شنبه و در برابر تیم ایپسوویچ است.

1077440

کریم انصاری فرد؛ حضور یک نیمه ای هم مانع باخت نشد

1074262

مهاجم ملی پوش تیم پانیونیوس یونان که در بازی تیم ملی ایران در برابر گوام به میدان رفت و توانست گلزنی کند در نیمه دوم بازی اخیر تیمش به میدان رفت اما نتوانست مثمرثمر واقع شود و در نتیجه بازی اخیر خود را با دو گل به حریف واگذار کردند، کریم به همراه تیمش که در این فصل توانستند خوب عمل کنند و جایگاه خوبی در بین تیم های دیگر دارند روز شنبه هفته آینده در برابر تیم جیانیا به میدان خواهند رفت. آنها اکنون با 19 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی سوپرلیگ یونان به سر می برند.

1077441

علی رضا حقیقی و دانیال داوری؛ دو گلر بدون بازی

1073591

دو دروازه بان فعلی و سابق تیم ملی ایران در تیم های بازی نمی کنند، البته حقیقی این روزها با بیماری و تب و لرز دست و پنجه نرم می کند و در بازی اخیر روبین کازان روی نیمکت این تیم نیز ننشست، داوری نیز بعد پیوستن به آرمینیا بیله فلد کماکان نیمکت نشین است.
روبین کازان این هفته با نتیجه دو بر یک در برابر آمکار به پیروزی رسید و توانست با 19 امتیاز در رده نهم جدول لیگ روسیه قرار بگیرد، آنها روز یکشنبه هفته آینده دیدار سختی را در برابر تیم اسپارتاک مسکو خواهد داشت.
آرمینیا نیز با شکستی که این هفته نصیبش شد 16 امتیازی باقی ماند و در رده چهاردهم جدول رده بندی بوندس لیگای دو جا خوش کرد، آنها شنبه هفته آینده در مقابل یونیون برلین به میدان خواهند رفت.

1077443

آندرانیک تیموریان؛ کاپیتان تیم ملی بالاترین ایرانی قطر

1076615

کاپیتان تیم ملی که به همراه تیم ملی در گوام به سر می برد در دیداری می توان از آن به نبرد ایرانیان قطر تعبیر کرد در نیمه دوم بازی آمد، دیداری که در آن بایکنان ام صلال نتوانستند به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا کنند، ام صلالی ها با این تساوی 16 امتیازی شد و توانست به رتبه چهارم جدول صعود کند. بازی بعدی یاران آندو روز پنجشنبه و در برابر الوکره خواهد بود.

مجتبی جباری، پژمان منتظری؛ یکی حاضر، یکی غایب

1042194

الاهلی پس از چند نتیجه خوب این هفته به حریف سرسختی برخورد کرد و به نتیجه ای بهتر از یک بر یک در مقابل ام صلال دست پیدا نکرد، البته برخلاف جباری که نود دقیقه در میدان حاضر بود، پژمان منتظری به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نداشت. شاگردان زلاتکو کرانچار اکنون با 13 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ ستارگان قطر به سر می برند، آنها روز جمعه به دیدار تیم العربی خواهند رفت.
مسعود شجاعی؛ آغاز گل زنی در لیگ قطر
هافبک ملی پوش الغرافه، در دیدار این هفته تیمش در مقابل السیلیه آغازگر گل های این تیم برای پیروزی بود، شجاعی که 88 دقیقه در میدان حاضر بود در دقیقه 25 اولین گل را برای تیمش به ثمر رساند، الغرافه با این پیروزی 14 امتیازی شد و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفتند. آنها روز جمعه به مصاف تیم الخریطیات می روند.

اشکان دژاگه؛ پذیرای دومین شکست سنگین

1076942

هافبک همه کاره فوتبال ایران که به همراه تیم شان در ابتدای لیگ ستارگان قطر به خوبی پیش می رفتند و خود را در صدر جدول نگه داشته بودند به مرور دچار مشکلاتی شدند و در هفته های اخیر با شکست های سنگینی روبرو شدند، شکستهایی که از جمله آنها می توان به باخت بازی گذشته 4 بر 0 در مقابل الجیش اشاره کرد. العربی با این شکست 16 امتیازی ماند و به رده پنجم جدول رده بندی سقوط کرد. آنها روز جمعه در مقابل الاهلی قرار خواهند گرفت.

محمد نوری؛ حضور دائمی در انتهای جدول

1039883

مسیمیر به همراه کاپیتان ایرانی خود از 9 بازی این فصل تنها در یک بازی به پیروزی رسید، آنها با سه امتیاز وضعیت وخیمی در جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر دارند و در بازی اخیر نیز در برابر الوکره با نتیجه 4 بر 1 شکست را پذیرا شدند و در آخرین رده جدول لیگ ستارگان قطر جاخوش کردند. آنها روز جمعه به مصاف الخور خواهند رفت.

1077442

دیدگاه‌ها