کد خبر : 1285053 | 04 آذر 1394 ساعت 16:17 | 19.9K بازدید | 2 دیدگاه

کرار در هتل المپیک رویت شد!

در حالی که استقلالی ها در نیمه اول دیدار خود برابر نفت تهران به برتری یک بر صفر رسیده اند، خبر رسید که هافبک جنجالی عراقی آبی ها در هتل المپیک رویت شده است.

کرار در هتل المپیک رویت شد!
به گزارش "ورزش سه"، هافبک جنجالی استقلال که به دلیل مشکلات با این تیم در حال حاضر از جمع آبی ها کنار گذاشته شده است در هتل المپیک حاضر شده و به دنبال گفتگو با مسوولان این تیم است.

این در حالی است که گفته می شود نام این بازیکن از لیست استقلال کنار گذاشته شده و تسویه حساب های مربوط به او به زودی انجام خواهد شد. باید دید حضور جاسم کرار که یکی از حاشیه های بزرگ آبی ها طی سال های اخیر بوده در ایران و هتل المپیک به چه منظور بوده و مسوولان استقلال حاضر به گفتگو با او خواهند بود یا خیر.

کرار چندی پیش در مصاحبه ای کنایه ای طعنه آمیز در قبال انتقادات استقلال اعلام کرده بود او به همراه تیمش قهرمان آسیا شده، استقلالی ها چه عنوانی دارند؟!

اظهارنظری که انتقادات تند پیشکسوتان این تیم را هم در پی داشت و مطمئنا اگر مسوولان باشگاه بازیکنان را از اظهارنظر درباره این بازیکن منع نمی کردند مطمئنا موضع تند هم‌تیمی‌هایش را هم در پی داشت. به هر صورت جاسم کرار اکنون با حاشیه هایش در ایران حضور دارد و باید منتظر ماند تا در روزهای آینده تصمیم نهایی درباره این بازیکن جنجالی از سوی مسوولان باشگاه انجام شود.

دیدگاه‌ها