کد خبر : 1285064 | 04 آذر 1394 ساعت 16:50 | 49.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای میرور

حقوق هفتگی نجومی PSG برای کریس رونالدو

پاری سن ژرمن که حالا منچستریونایتد را نیز رقیب جدی خود برای به خدمت گرفتن رونالدو می بیند، قصد دارد با مبلغی نجومی، راه بازگشت احتمالی رونالدو به یونایتد را سد کند.

حقوق هفتگی نجومی PSG برای کریس رونالدو
به گزارش "ورزش سه"، ژرژ مندس، ایجنت رونالدو، در طول یک هفته اخیر در سه مصاحبه ی جداگانه احتمال جدایی رونالدو از رئال و پیوستن او به پاری سن ژرمن را رد کرده و گفته است که این بازیکن فوتبالش را در رئال تمام خواهد کرد؛ با این حال منابع دیگر نزدیک به رونالدو، اخبار دیگری را گزارش می دهند.

امروز نشریه میرور گزارش داد که پاری سن ژرمن پس از اطلاع از تلاش الکس فرگوسن برای بازگرداندن رونالدو به الدترافورد، قصد دارد برای متقاعد کردن رونالدو، به وی پیشنهاد حقوق هفتگی 500 هزار یورویی بدهد. بدین ترتیب رونالدو سالانه 24 میلیون یورو از PSG حقوق دریافت خواهد کرد.

شایعات در مورد پیوستن فوق ستاره پرتغالی به پاری سن ژرمن وقتی قوت گرفت که رونالدو در پایان بازی رئال و PSG، برخورد گرمی با لوران بلان، مربی و ناصر الخلیفی، مالک این باشگاه داشت. همچنین الخلیفی و ژرژ مندس، یک روز قبل از ال کلاسیکو نیز در مادرید شام را به اتفاق صرف کردند و به گفته ی رسانه های اسپانیایی، هدف اصلی از این ملاقات، مذاکره در مورد آینده ی رونالدو بود.

دیدگاه‌ها