کد خبر : 1285101 | 04 آذر 1394 ساعت 18:32 | 63.1K بازدید | 6 دیدگاه

رحمتی موقع پنالتی‌ها جلو می‌آمد

سیدجلال: مربی استقلال توهین زشتی کرد

مدافع ملی پوش نفت تهران از حرکت دقایق پایانی مجید صالح انتقاد کرد و پاسخی از سوی او در مورد این توهین داشت.

سیدجلال: مربی استقلال توهین زشتی کرد
به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نبود، در پایان بازی در مورد شکست تیمش گفت: متاسفم این بازی حساس را از دست دادیم. تیم استقلال 10 نفره بود اما بچه های ما هم تلاش خود را کردند می دانید مقابل تیم های 10 نفره بازی کردن سخت تر است. امیدوارم که در لیگ نتایج بهتری به دست آوریم.

بازیکن باتجربه تیم ملی و باشگاه نفت تهران درباره رفتارهای مجید صالح گفت: مهم ترین چیز این است که مجید صالح توهین می کند زمانی که در برنامه ها به عنوان کارشناس حضور دارد با صحبت هایش توهین می کند اینجا هم با کارهایش.

حسینی در پاسخ به این پرسش که تیم تان ستاره زیاد دارد اما چرا نتایج مناسبی کسب نمی کنید گفت: کدام ستاره؟ شما یک ستاره نام ببرید به هرحال هر تیمی دو، سه بازیکن باتجربه دارد اما تیم ما بازیکنان جوان خوبی دارد که در آینده می توانند ستاره شوند. اینگونه نیست که نتوانیم نتیجه بگیریم ما چند بازی را از دست دادیم و شرایط مان به خاطر مصدومان بد بوده است. دست علی منصوریان خالی است مصدومیت من و مبعلی بد موقع بود.

سیدجلال درباره از دست دادن برتری در پنالتی‌ها هم گفت: من فکر می‌کنم مهدی رحمتی در پنالتی‌ها جلو می‌آمد اما کارشناسان داوری باید در این باره حرف بزنند.

مدافع ملی‌پوش نفت همچنین ابراز امیدواری کرد که از این هفته به تمرینات نفت برگردد و هر چه سریع‌تر خود را آماده بازگشت به میادین کند.

دیدگاه‌ها