کد خبر : 1285104 | 04 آذر 1394 ساعت 18:40 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

با نظر دادستانی

شانس ادامه ریاست پرز در رئال افزایش یافت

برخی اعضای باشگاه رئال مادرید چند روز پیش تقاضا کرده بودند تا اساسنامه های باشگاه رئال مادرید دچار تغییر و تحول شود.

شانس ادامه ریاست پرز در رئال افزایش یافت
به گزارش "ورزش سه"، این درخواست را "رافائل مارتینز کامپیو" که سال 2009 برای مقطعی ریاست باشگاه رئال را بصورت موقت بر عهده داشت، دو روز پیش به دادگاهی در مادرید ارائه داد اما ساعتی پیش رسانه های اسپانیا گزارش دادند که از سوی دادستان، کارمن مارتیکورنا، این درخواست رد شده است و از قاضی تقاضا کرده تا به آن ترتیب اثر ندهد. تا سه هفته دیگر حکم نهایی دادگاه اعلام خواهد شد.

بر اساس اساسنامه قدیم، تنها کسانی می توانند در انتخابات ریاست رئال مادرید شرکت کنند که حداقل 20 سابقه عضویت در باشگاه را داشته باشند. این تغییر در زمان ریاست پرز اعمال شده و پیش از این هر کسی با 10 سال سابقه عضویت می توانست خود را کاندید کند.

کامپیو در همین رابطه به آ اس گفت که در صورت رد این درخواست، رئال مادرید به شرکت تحت تملک پرز تبدیل خواهد شد و دیکتاتوری او ادامه خواهد یافت. به همین دلیل بود که سال 2013، تنها نامزد شرکت در انتخابات، فلورنتینو پرز بود و او بدون رقیب برای یک دوره ی 4 ساله دیگر رئیس رئال مادرید باقی ماند.

شرایط برای پرز بعد از شکست خانگی سنگین رئال برای بارسا بسیار دشوار شده و بسیاری از اعضای باشگاه و هواداران رئال خواهان استعفای او هستند.

دیدگاه‌ها