کد خبر : 1285146 | 04 آذر 1394 ساعت 20:19 | 53.3K بازدید | 0 دیدگاه

تردید شیخ‌ویسی توپ‌ها را گل کرد (عکس)

دو پنالتی استقلال تهران برابر نفت به گل تبدیل نشد اما هیچکدام از آنها را دروازه‌بان زردپوشان مهار نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پدیده مشهد و نفت تهران در یک هشتم نهایی جام حذفی بعد از تساوی یک بر یک به پنالتی رفت که در ضربات پنالتی شاگردان علیرضا منصوریان 4 بر 2 پیروز شدند تا حریف استقلال در یک چهارم پایانی شوند. در آن مسابقه یکی از پنالتی‌های پدیده را وحید شیخ‌ویسی مهار کرد و دیگری که تبدیل به گل نشد را حسین بادامکی با اختلاف زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

بر خلاف آن بازی شیخ‌ویسی نتوانست امروز ستاره تیمش در ضربات پنالتی مقابل استقلال باشد. نفت در دومین دیدار پیاپی در جام حذفی نتیجه را یک بر یک کرد تا سرنوشت صعودش به ضربات پنالتی کشیده شود اما عکس هنرنمایی‌های رحمتی، شیخ‌ویسی نتوانست برای نفت حتی یک پنالتی بگیرد تا نفت از رسیدن به نیمه نهایی باز بماند.

1077526


در اولین پنالتی استقلال شیخ‌ویسی جهت توپ را درست تشیخص داد اما مانع گل شدن او نبود چون امید ابراهیمی توپ را به آسمان زد.

دروازه‌بان نفت در دومین پنالتی برخلاف ضربه پروپیچ سمت چپ رفت تا توپ گل شود. سومین پنالتی را میثم مجیدی سمت چپ دروازه زد اما شیخ‌ویسی فقط دستش را به آن طرف برد و شیرجه مطمئنی نداشت تا مانع از گل شدن نباشد. مگویان زننده چهارمین پنالتی استقلال بود که او نیز موفق شد با زدن توپ به سمت چپ گلر نفت را فریب دهد.

پنجمین پنالتی استقلال که توسط چشمی زده شد کاملا مشابه اولین ضربه‌ای بود که ابراهیمی به سمت چپ بالای دروازه زد و شیخ‌ویسی هم آن سمت رفت.

1077527

شیخ‌ویسی دوباره خلاف جهت شوت استقلالی‌ها رفت. اولین تک پنالتی استقلال را فرشید اسماعیلی به طرف راست دروازه زد ولی گلر نفت 180 درجه آن طرف‌تر رفته بود. آخرین پنالتی استقلال را نیز خسرو حیدری به سمت چپ زد که باز هم شیخ‌ویسی با تردید در رفتن به سمت توپ فقط دستش را به سمت چپ برد تا توپ خیلی راحت گل شود و او نتواند مانع از حذف تیمش باشد.

دیدگاه‌ها