کد خبر : 1285209 | 05 آذر 1394 ساعت 02:00 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی رئال مادرید

بنیتس: به آینده رئال خوشبین هستم

رئال مادرید امشب با برتری 4-3 در زمین ساختار موفق شد صعودش به عنوان تیم اول گروه A به دور یک هشتم لیگ قهرمانان را حتمی کند.

بنیتس: به آینده رئال خوشبین هستم
به گزارش "ورزش سه"، رئال در شرایطی 4-3 پیروز شد که تا دقیقه 78 با نتیجه 4-0 از میزبانش پیش بود اما در عرض 10 دقیقه سه گل دریافت کرد تا دقایق پایانی را با اضطراب پشت سر بگذارد.

بنیتس پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت:" کمبود زیاد داریم و باید در خیلی چیزها به توازن برسیم. تا دقیقه 78، بازی بسیار خوبی ارائه دادیم و از همه چیز راضی بودم و سپس تمرکزمان را از دست داده و بازی را آسان گرفتیم.
پس از پنالتی که در صحتش شک دارم، همه چیز عوض شد. گل دوم هم که روی کرنر به ثمر رسید برای من عجیب بود و نباید چنین گل هایی دریافت کنیم. وقتی 4-0 پیش بودیم، بازیکنان نتیجه را تمام شده دانستند و مرتکب اشتباهات زیادی شدیم."

بنیتس در مورد علت ایجاد تغییرات زیاد در ترکیب اصلی به نسبت ال کلاسیکو و آینده رئال گفت:" بازیکنان بزرگی در تیم دارم و هدفم بالابردن انگیزه رقابت درون تیمی بود. امروز تا دقیقه 78، تمام بازیکنان بخصوص آنهایی که در بازی قبلی نبودند و امروز در ترکیب حصور داشتند، عالی عمل کردند و از آنها راضی بودم. اینها شخصیت و کیفیت بالای خودشان را نشان دادند و هدف من نیز همین بود.

بازیکنان می دانند که در زمین چه کاری باید انجام دهند و همین کار را نیز کردند. تیم من هجومی بازی می کند و گل های زیادی می زند و این روش کاری من است.امروز 4 گل زدیم و موقعیت های دیگری نیز داشتیم. روش بازی رئال مادرید همین است.

پس از باخت به بارسلونا بازی خوبی را امشب به نمایش گذاشتیم و تا دقیقه 78، نتیجه کسب شده عالی بود و سپس با دو اشتباه، جریان بازی عوض شد؛ با این حال ترجیح می دهم مثبت فکر کنم و نگاهم به آینده، بیش از آنکه نگران کننده باشد، خوشبینانه است. این بازی و اشتباهاتمان را به دقت آنالیز خواهیم کرد."

دیدگاه‌ها