کد خبر : 1285212 | 05 آذر 1394 ساعت 08:50 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

پیگرینی: گل مانژوکیچ باید مردود می‌شد

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی پس از شکست 1-0 تیمش مقابل یوونتوس معتقد است که گل ماریو مانژوکیچ، مهاجم یووه باید مردود اعلام می‌شد.

پیگرینی: گل مانژوکیچ باید مردود می‌شد
به گزارش "ورزش سه"، یووه شب گذشته موفق شد با تک گل مانژوکیچ، حریف خود سیتی را در تورین شکست دهد. با این حال به نظر می‌رسید که در  صحنه گل، مانژوکیچ روی اوتامندی خطا کرد که این خطا از چشم داور دور ماند و حال پیگرینی مدعی شد که گل یووه باید مردود می‌شد.

او گفت:" از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم. گل اول آنها هم کاملا مشکوک به خطا بر اوتامندی بود. ما یک موقعیت عالی را در همان ابتدای بازی توسط فرناندینیو از دست دادیم. شخصیت کافی برای بازی کردن به سبک بازی‌های خانگی را در این ورزشگاه به نمایش گذاشتیم و این در لیگ قهرمانان موضوع خیلی مهمی است.
 به خاطر مصدومیت‌ها، تیمی که می‌خواهیم را نداریم ولی باید تا بازی آخر صبر کنیم زیرا هنوز می‌توانیم صدرنشین گروه باشیم. با وجود تمام مصدومیت‌ها، عملکرد خوبی داشتیم. از نتیجه راضی نیستم ولی به نظرم با شرایطی که در حال حاضر در ان قرار داریم، نتیجه خوبی گرفتیم."

پیگرینی درباره مصدومیت جو هارت گفت:" باید ببینیم که شرایط چگونه خواهد بود. شاید مشکل او همسترینگ است. ممکن است کمرش باشد که باعث ایجاد درد شده است. در حال حاضر غیرممکن است که متوجه شد مشکل از کجاست و فردا وضعیت مشخص می‌شود."

دیدگاه‌ها