کد خبر : 1285228 | 05 آذر 1394 ساعت 10:44 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

سالن والیبال آمل با استانداردها فاصله دارد

ناظر فدراسیون والیبال با اشاره به وجود مشکلاتی در سالن والیبال آمل گفت: این سالن با استانداردها فاصله دارد.

سالن والیبال آمل با استانداردها فاصله دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، غفار درخشنده با اشاره به میزبانی سالن پیامبر اعظم آمل از مسابقات لیگ برتر، گفت: اول باید مشخص شود این سالن در اختیار چه کسی قرار دارد چراکه باید بخش‌هایی از این سالن تجهیز شود.

وی بابیان اینکه وضعیت کف‌پوش‌های سالن پیامبر اعظم مطلوب است، بیان داشت: نور سالن پیامبر اعظم بسیار کم بوده و بعضی از چراغ‌ها خاموش بوده که باید متولی این سالن چراغ‌ها را در هنگام بازی‌های لیگ برتر روشن کند.

ناظر فدراسیون والیبال تصریح کرد: رختکن این سالن وضعیت مناسبی ندارد و ایرادات بسیار زیادی دارد که می‌توان با هزینه محدود این سالن را به استاندارد رساند.

درخشنده به بازی دو تیم کاله و شهرداری ارومیه شامگاه چهارشنبه در آمل اشاره کرد و گفت: خوشحال هستم که بازی این دوتیم در آمل بدون تماشاگر برگزار شد چراکه تنش‌هایی که در اواخر ست سوم ایجادشده بود سبب جنجال در بازی دیشب می‌شد.

وی بابیان اینکه بازی‌های لیگ بدون تماشاگر لذت‌بخش نیست، افزود: مطمئناً کسانی که در سالن آمل فحاشی می‌کنند شناسایی شدند و از حضور آن‌ها در داخل سالن قطعاً جلوگیری می شود.

رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون والیبال همچنین به اجلاس فدراسیون جهانی والیبال که اخیراً در ریاض برگزار شد اشاره کرد و گفت: کشور ایران توانست صاحب کرسی‌های خوبی شود که تا روزهای آینده اعلام می‌شود.

وی از میزبانی ایران از تور جهانی والیبال ساحلی خبرداد و افزود: این مسابقات از ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری در کیش برگزار می‌شود.

رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون والیبال تصریح کرد: آقای ایلیا از کشور روسیه که مسئولیت تکنیکال منیژر تورجهانی والیبال ساحلی را بر عهده دارد روز شنبه هفته جاری به کشورمان ایران سفر خواهد کرد و از امکانات محل برگزاری این مسابقات بازدید می‌کند.

درخشنده بابیان اینکه جزیره کیش از امکانات بسیار خوبی برخوردار است، اذعان داشت: ساحل بسیار خوب و هتل‌هایی که در کیش وجود دارد سبب شد تا این استان از این مسابقات جهانی میزبانی کند.

دیدگاه‌ها