کد خبر : 1285243 | 05 آذر 1394 ساعت 11:40 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش مدیرعامل باشگاه نفت به تغییر منصوریان

مدیرعامل باشگاه نفت تهران می‌گوید مجموعه مدیریت این باشگاه نتوانسته به تعهداتش نسبت به تیم فوتبال این باشگاه عمل کند و برای همین به هیچ عنوان بحث تغییر علیرضا منصوریان مطرح نیست.

واکنش مدیرعامل باشگاه نفت به تغییر منصوریان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، منصور قنبرزاده درباره صحبت‌های مجید صالح مربی استقلال قبل از بازی این تیم با نفت تهران در جام حذفی با دروازه‌بان نفت و اینکه آیا از صالح شکایت خواهد شد یا خیر، گفت: من هنوز تحقیقی در اینباره نداشته‌ام که بدانم میزان و شدت این صحبت چقدر بوده است. اول باید این موضوع را بررسی کنیم. اعتقاد ما این است که اخلاق در فوتبال باید بیشتر از این رعایت شود.

وی افزود: البته حتما خودم به صالح زنگ می‌زنم و از او سئوال می‌کنم. صالح سابقه خوبی به لحاظ اخلاقی داشته است. برای همین عجولانه تصمیم نمی‌گیریم.

مدیرعامل باشگاه نفت در خصوص اینکه آیا از عملکرد علیرضا منصوریان راضی است یا خیر، تصریح کرد: قبل از اینکه بخواهم سئوالی از کادر فنی بپرسم، باید عملکرد خودم، هیات مدیره، هیات موسسه و مجموعه مدیریت باشگاه نفت را بررسی کنم. ما نتوانستیم به تعهداتمان در قبال تیم عمل کنیم. مجموعه باشگاه موظف بوده تا الان ۴۰ درصد حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی را بدهد که این اتفاق رخ نداده. مدیریت موظف بوده طبق برنامه دو اردوی آماده سازی برای تیم داشته باشد که این امر هم محقق نشد.

قنبرزاده ادامه داد: ما نتوانستیم به تعهداتمان عمل کنیم. بنده به عنوان مدیرعامل باشگاه زمانی می‌توانم از کادر فنی سئوال کنم که به تعهداتمان عمل کرده باشیم. برای همین اصلا بحث تغییر سرمربی نداریم و منصوریان به کارش ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه اول باید مجموعه مدیریت را زیر سئوال برد، به رادیو جوان گفت: کادر فنی زحماتش را کشیده است. ما دیروز بازی روان و زیبایی برابر استقلال انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه نفت در پایان درباره احتمال جدایی علیرضا بیرانوند از تیم نفت در نیم فصل، اظهار کرد: خیر، ان شاءالله بیرانوند از نفت جدا نمی‌شود. او با ما قرارداد دارد و باشگاه نفت هم به وجود این بازیکن نیاز دارد.

دیدگاه‌ها