کد خبر : 1285363 | 06 آذر 1394 ساعت 00:39 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

رقابت برای کسب مقام هفتم

شکست‌تیم فوتسال بانوان ایران مقابل کاستاریکا

تیم ملی فوتسال زنان ایران در سومین دیدار مرحله مقدماتی ششمین دوره تورنومنت فوتسال زنان جهان در گواتمالا به مصاف کاستاریکا رفت و بازی را با نتیجه دو بر یک به حریف واگذار کرد.

شکست‌تیم فوتسال بانوان ایران مقابل کاستاریکا
به گزارش "ورزش سه" از ایرنا، تیم ملی فوتسال زنان ایران ساعت 22 پنجشنبه 5 آبان در سومین دیدار خود از مرحله مقدماتی به مصاف کاستاریکا رفت و در نیمه نخست توانست نخستین گل این بازی را وارد دروازه حریف کند اما تلاش های ایران در نیمه دوم به نتیجه نرسید و کاستاریکا با زدن دو گل به ایران توانست این بازی را دو بر یک به سود خود پایان دهد.

بر اساس این گزارش، ایران به عنوان تیم چهارم از گروه ''آ '' باید برای کسب مقام هفتمی به مصاف تیم چهارم گروه ب که پیش بینی می شود تیم ژاپن باشد، برود. ششمین دوره تورنمنت فوتسال زنان با حضور هشت کشور، اسپانیا، برزیل، پرتغال، ایران، ژاپن،کاستاریکا و گواتمالا از سوم تا هشتم آذر در کشور گوتمالا برگزار می شود ایران در گروه آ با تیم های پرتغال، برزیل و کاستاریکا همگروه بوده است.

بامداد جمعه پرتغال وبرزیل برای صدرنشینی به مصاف هم می روند و دیدار نهایی این رقابت ها بین پرتغال یا برزیل به عنوان صدرنشین گروه آ با تیم روسیه به عنوان صدرنشین گروه ب خواهد بود.

دیدگاه‌ها