کد خبر : 1285382 | 06 آذر 1394 ساعت 10:10 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

هاشمی: رستمی با نقره خود امید را بازگرداند

رئیس کمیته ملی المپیک معتقد است ارزش مدال نقره رستمی در رقابت‌های جهانی هیوستون کمتر از طلا نبود چرا که امید را به این تیم باز گرداند و از طرفی اینکه رییس فدراسیون جهانی اعلام داشت سهراب مرادی شرایط حضور در رقابتهای بین المللی پیش رو از جمله المپیک را بدست آورده می‌تواند عامل انگیزشی خوبی برای کادر فنی و اردو نشینان محسوب شود.

هاشمی: رستمی با نقره خود امید را بازگرداند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از کمیته ملی المپیک، کیومرث هاشمی درباره عملکرد رستمی گفت: مسابقات را بطور زنده پیگیری می‌کنم و اتفاقا از دلاوری و روحیه جنگندگی کیانوش لذت بردم. او آنقدر خوب و غیرتی وزنه زد که هر ایرانی از هر جای دنیا به او افتخار می‌کند.

وی ادامه داد: اقدام او برای مهار وزنه 219 کیلوگرم که هم مدال طلا و هم رکورد دنیا را می‌توانست به همراه داشته باشد خیلی ارزشمند بود. ضمن اینکه به اعتقاد من او وزنه 218 کیلوگرمی را نیز بدون خطا مهار کرد و مدال طلا حقش بود که البته در این زمینه کارشناسان باید نظر بدهند ولی از نظر ما کیانوش طلایی بود.

هاشمی ضمن آرزوی موفقیت برای سایر ملی‌پوشان کشورمان اظهار داشت: کیانوش یکی از امیدهای اصلی ایران در بازی‌های المپیک ریو خواهد بود که قطعا در آنجا با انگیزه‌تر و قوی‌تر ظاهر خواهد شد تا به حقش که طلای المپیک است برسد. او با مدالش امید را به اردوی تیم ملی بازگرداند تا سایر ملی پوشان نیز با انگیره بالایی بر روی تخته بروند.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: از آنجایی که تمام هدف ورزش کشور حضور قدرتمندانه در بازی‌های المپیک است و بالطبع در این زمینه می‌بایست از تمامی پتانسیل و داشته‌های‌مان بهره ببریم حضور سهراب مرادی در کنار ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی خود می‌تواند عامل انگیزشی خوبی برای اردونشینان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وزنه‌برداری در کنار کشتی و تکواندو سه رشته اصلی و اولویت کمیته ملی المپیک در بحث حمایت و پشتیبانی هستند که قطعا در مدت زمان کم باقی مانده این حمایت بیشتر هم خواهد شد. تمام تلاش مجموعه کمیته ملی المپیک بر این است که نفرات اعزامی بتوانند در بهترین شرایط تمرینی و اردویی خود را برای حضور در بازی‌های المپیک 2016 آماده کنند.


دیدگاه‌ها