کد خبر : 1285386 | 06 آذر 1394 ساعت 10:25 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو می گوید قهرمانیم؛ پس قهرمانیم

کامیابی‌نیا:هنوز حسرت جام‌حذفی را می‌خوریم

هافبک ملی پوش پرسپولیس بعد از صعود ذوب آهن به فینال جام حذفی از تازه شدن حسرت شان می گوید.

کامیابی‌نیا:هنوز حسرت جام‌حذفی را می‌خوریم
به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت قادر به همراهی پرسپولیس در بازی این هفته برابر نفت تهران نخواهد بود. او در این باره به خبرنگار ما گفت: خیلی  دوست داشتم برابر تیم سابقم قرار گیرم و انگیزه های زیادی نیز برابر آنها داشتم اما متاسفانه محرومم. امیدوارم به سه امتیاز این بازی دست یابیم و روز خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: نفت تیمی تاکتیکی و منسجم است که این هفته نیز بازی فوق العاده ای برابر استقلال به نمایش گذاشت و اسیر بدشانسی شد وگرنه می توانست پیروز میدان شود و به مرحله بعد صعود کند. بهرحال ما بازی سختی برابر نفت خواهیم داشت و امیدواریم نتیجه مناسبی کسب کنیم تا به هدف مان نزدیک تر شویم.

کامیابی نیا درباره صعود ذوب آهن به فینال جام حذفی نیز گفت: برای آقا یحیی آرزوی موفقیت می کنم و همچنین برای دوستانم در این تیم. درست است و وقتی این تیم برابر سپاهان به برتری رسید یاد بازی با ذوب و حذف تلخ مان افتادیم و حسرت مان تازه شد اما بهرحال برای آنها آرزوی موفقیت بیشتر دارم.

وی درباره شانس قهرمانی شان در لیگ برتر نیز گفت: بازی های زیادی باقی مانده و در کنار آن هدف ما پیروزی در دیدارهای پیش رو است تا حداقل جامی که برای ما باقی مانده با نتیجه مطلوب به پایان برسانیم. صحبت از قهرمانی اکنون زود است اما وقتی پیراهن این تیم را برتن می کنی کمترین توقع همین است و امیدوارم به هدف مان برسیم.

کامیابی نیا درباره صحبت برانکو که گفته بود مطمئنا قهرمان خواهند شد نیز گفت: وقتی برانکو می گوید قهرمان می شویم مطمئنا این توان را دیده که چنین گفته و مطمئنا همینطور است. ما تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم و به جرات می توانم بگویم همگی مان در بهترین فصل فوتبالی مان قرار داریم. ما مو می بینیم و برانکو پیچش مو و مطمئنا او این توان و پتانسیل را دیده که چنین ادعایی کرده است.

هافبک ملی پوش پرسپولیس در پایان درباره وضعیت بیماری کارلوس کی روش نیز گفت: من متوجه چیز خاصی در اردو نشدم و البته برای ایشان آرزوی سلامتی می کنم. ما یکی از بهترین مربیان جهان را در تیم خودمان داریم و باید بیشتر از این قدر او را بدانیم. مطمئنا روزی که او از ایران برود متوجه می شویم چه کسی روی نیمکت ما نشسته بود و امیدوارم از وجود او بیش از این استفاده کنیم. وقتی به کشورهای دیگر می رویم و هجوم مردم به سمت او برای گرفتن عکس و امضا را می بینیم متوجه می شویم چه مربی بزرگی روی نیمکت ما حضور دارد و امیدوارم از این حضور استفاده لازم را ببریم.

دیدگاه‌ها